Millä bussilla pääsee Tertin kartanoon?
Bussilinjat?
3
519
Vastaukset
- Villi arvaus
Paikallisliikenteestä en tiedä, mutta siinä on varmaan 5-tiellä pysäkki jossain lähellä. Eli voisi kuvitella, että pohjoisen suuntaan lähtevillä busseilla pääsee.
- ei kannata
Pikavuorolla ei kannata mennä, koska lippu maksaa tuplasti normaaliin vakiovuoroon verrattuna eikä bussi välttämättä pysähdy edes joka pysäkillä. Paras bussi on mikkeli-juva vakiovuoro. Tarkoitit varmaan pikavuorolla ja vakiovuorolla samaa asiaa, mutta sanonpa vain ettei tule yllätyksenä. :)
Paikallisbussit eivät mene Tertille asti, vaan jäävät 5-tien ja Pieksämäen risteyksen kohdalle, 2-linja menee Huusharjun risteykseen vain muistaakseni klo 19 ja 21 vuoroilla.
Eli Mikkeli-Juva/Savonlinna autolla, kun jää pois norolan th:ssa, kävely matkaa tulee kartanolle jotain 1.5km....
Kartanon th on pysäkiltä hieman Mikkeliin päin ja Mlistä katsottuna vasemmalla puolella...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602814
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322385- 792208
- 602033
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398