Miksi miehet arvostavat naista vain ulkonäön mukaan? Etsin itselleni miestä... En ole ruma.
Mistä mies??
8
776
Vastaukset
- Huoh
tosiaan nelikymppisten sakkiin kuuluva?
Valitettavasti tämä on elämän tosiasia, että kyllä se ulkonäkö ensimmäisenä kiinnittää huomioita. Tuskin itsekään kiinnostuisit rumasta epäsiististä miehestä, vaikka äly olisi kuin partaveitsi tai luonne kuinka kultainen.
Ja mikä on ongelmasi, jos miehet arvostavat naista ulkonäön perusteella etkä edes ole ruma?
Jätä epätoivoinen metsästys, niin mies osuu kohdalle. Kun en muista tiedä niin puhun omasta puolestani. Itse en arvosta naista vain ulkonäön perusteella. Tunnen sen verran monta viehättävää jauhopäätä.
Naisella pitää olla kaikki ns balansissa, jotta suhde onnistuu. Tietysti voi yhden kerran mennä vain seksin takia, mutta pitkässä juoksussa se ei kanna.
Koska et ole ns. rekattu en voi tässä enempää neuvoa.- Näi se vaan on.
Aivan samasta syystä kun te naisetkin! Tehän vasta katsottekin millaisen miehen kanssa alatte juttuun! Teille kun ei kelpaa mikään eikä kukaan? Ihmettelen vaan että miten sitten hoidatte sen ns pakollisen seksuaalisen tyydytyksen?? Niin, onhan erilaiset erikoisliikkeet pullollaan kaikenlaisia "kaalimatoja" ja muita örkkejä, niilä se homma varmaan hoituu??
- 138.
No pieni ongelma. On tuo muija. Erittäin kaunis, hyvin koulutettu, mensalainen ja seksikin on hyvää.
Jos, tai kun se heittää mut mäkeen, palataa asiaan.
Siis kyssään kai tässä piti vastata. Kerroit, ettet ole ruma. Taitaapi ongelmia olla noilla muilla osastoilla sitten.
=DW= - Anniina S, aloittaja
Et sinä tai sinä. Ehkä sinä...
Elän toivossa vielä.
Kiitos kaikille rakkaat ystävät. Jos olisit ns. rekattu nimimerkki olis vastauksen anto paljon helpompaa
- viitenumero
Jos on rekkaamaton henkilö. Aivan samalailla rekatut ovat tuntemattomia siinä kuin rekkaamattomatkin.
Minullakin on ollut vuodesta 2004 regattu nicki, mutta käytän nykyään sitä vain joskus, koska ei se muuta mua mitenkään. ;)
- alussa tärkeä
Kun tapaa uuden ihmisen niin ensivaikutelma on ulkonäkö. Ei sille mahda mitään. Puheet tulevat vasta sitten, ja niiden jälkeen luonne yms. Ellei siis ole tutustuttu puhelimessa tai sätissä tai jossain muualla.
Ulkonäkö ensivaikutelmana häviää tai vähenee vasta ajan kanssa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih527090Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7103228Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1251455Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831330- 841315
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2231259Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631197- 891190
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 791081