Olen ollut lomautettu nyt 19.11.2008 lähtien, viime vuoden pekkaset (60h) käyttämättä ja talvilomakin pitämättä.. Eikö nämä nyt kaikenjärjen mukaan olisi pitänyt ennen vuodenvaihdetta maksaa pois?
Kuulun puu ja erityisalojen liittoon.
Lomautus ja pekkaset
Ihan kujalla
2
7853
Vastaukset
- Puu&Pölkky
No jollet ole pitänyt "pekkasiasi" vuoden loppuun mennessä, niin niistähän saat ihka mukavat rahat.
Katso sopimuksestasi!
(esim. meillä, jos pitämättömiä olisi 60h, niin korvaus olisi: 2h 50%, 58h 100%) - näin juu
että talviloman sai pitää ennen lomautusta, jollon se ois jo sillon maksettu tai sitten talviloma olisi tullut lomautuksen aikana, jollon ne lomarahat olis maksettu normaalisti kun talvilomakin kuuluisi olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48844
- 70840
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647