aina hyvälle tuulelle. En tiedä, mikä siinä on, mutta jos olen huonolla tuulella jne. niin Robbien musiikki piristää ihan aina. Hänellä on sellainen positiivisuutta huokuva ääni.
Robbiem
5
318
Vastaukset
- ap.
:):):)
- on jännä ääni
ja kun se keskittyy oikeesti laulamaan, se kuulostaa jopa yllättävän hyvältä. Mutta viina-aikoinaan se tyyty välillä vaan karjumaan nuotin vierestä.
- vihreällä lautasella?
Apealla mielellä ollessani olen huomannut Robbien äänen "parantavan" voiman.
Minulle muuten kävi niin, että mennessäni
- kampaamoon
- tarjousmarkettiin
kummallakin kerralla Robbien laulu: she´s the one
alkoi soimaan kaiuttimista.
Hullumpi etsisi jo jotain "merkkiä" tulevasta.:D
Sattumaa, vaikka en edes tästä piisistä juuri pidä.- koska sitä
kappaletta soitetaan tosi usein. Yhteen aikaan soitettiin aina Come Undonea ja oli koomista joskus jossain kaupassa, kun seisoin n.10 mummon vieressä ja Robbie kailotti "fuck you all!" eikä mummojen ilme värähtänytkään. Englanninkielisissä maissa sitä ei radiossa soiteta, paitsi sensuroituna versiona.
- Koop taisi hiukan
koska sitä kirjoitti:
kappaletta soitetaan tosi usein. Yhteen aikaan soitettiin aina Come Undonea ja oli koomista joskus jossain kaupassa, kun seisoin n.10 mummon vieressä ja Robbie kailotti "fuck you all!" eikä mummojen ilme värähtänytkään. Englanninkielisissä maissa sitä ei radiossa soiteta, paitsi sensuroituna versiona.
tuota sanoitusta arastella ja pyyteli etukäteen anteeksi Idolseissa.(turhaan mielestäni.)
Mutta voin kyllä nähdä sieluni silmissä tuon kassajonossa tapahtuvan tilanteen. :D
Mammat vaan tyyriinä......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 923392
- 623097
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342604- 802393
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402046Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil391614