Metallica saatetaan nähdä tulevaisuudessa bändin nimeä kantavassa jättitapahtumassa Porissa.
Iltalehden mukaan promoottori Kalle Keskinen suunnittelee Porin Kirjurinluodolle suurtapahtumaa, jonka vetonaulaksi yritetään saada suosikkibändi Metallica. Lehden mukaan yhden päivän tapahtuma kantaa ykkösesiintyjän nimeä. Saattaa siis olla, että Pori saa oman Metallica-festivaalin.
Iltalehden haastattelema promoottori Kalle Keskinen vahvistaa, että tapahtuma on työn alla.
– Jos näin on, että tällainen festivaali toteutuisi, niin se olisi suurta. Ei tässä tohdi vielä ajatellakaan, mutta sen myönnän että keskusteluja asian tiimoilta on käyty kuukausia, Keskinen kertoo lehdelle.
Hän kertoo olevansa asiasta viisaampi muutaman viikon päästä.
Iltalehden mukaan yhden päivän festareilla esiintyisi 11 muutakin yhtyettä, joista yksi oli Linkin Park.
Liity Metclub.com ja Metclub.fi NYT, NIIN SAAT TODENNÄKÖISESTI OSTAA LIPPUJA ENNAKKOON!
Metallica Porin Kirjurinluodolle
Metclub
0
701
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1113637
- 673287
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342734- 862579
- 852468
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422164- 972113
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501792Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121726