Se oli pastakone. Munaa, vehnäjauhoja, vettä ja tekee taikinan ja käyttää pastakoneen kautta. Pasta on makaroonia jos joku ei tiedä.
edellisen laman hitti
juippie
3
915
Vastaukset
- juippie
Moni maalainen luulee että pasta on sitä mikä ajetaan pellolle. Makarooni on ehkä tutumpi sana.
- pastaaks tässä
Kyllä se pasta sitten loppupeleissä kannattaa sinne pellolle ajaa, kunhan vain on ensin syönyt sen.
viime laman aikaan, että pastakone on kätevä laite. Nimittäin tekivät karjalanpiirakkataikinan, ja ajoivat taikinapallot pastakoneen läpi. Ei tarvinnut kaulita työläästi piirakoita, vaan istuskella pöydän ääressä ja rullailla piirakkapohjia läpi. Itsekin kokeilin, ja hauskaa oli! Toimii varmaan vieläkin! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723073
- 552735
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322345- 792188
- 952006
- 571949
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171547Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301390Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301361