tarkoitus matkata syksyllä turkkiin... kahden lapsen kans (4 ja 6.v.) kumpi parempi paikka Antalya vai Alania??
turkkiin matkalla
5
1120
Vastaukset
- jimpsu
on suurkaupunki eli jos haluat enemmän shoppailua kuin rantalomaa niin mene antaliaan. Me lähdetään kemeriin kolmen alle kouluikäisen kanssa kiireettömälle lomalle all inclusive reissuun.
- lentokentältä
hotelliin. Toiseen tiedustelemistasi kaupungeista matka-aika oli kolmisen tuntia. Muistaakseni se oli Alanya. Aika kauheaa varmaan istua lasten kanssa tuo aika bussissa vielä lentojen jälkeen. Tarkista asia siis!
- alanyassa
Me oltiin alanyassa (lapsi 2v.) ja matkatkin meni hyvin. Hiukan reilu kahden tunnin bussimatka. Mutta kivempi tietty olis ollut vaikkapa vain puolen tunnin bussimatka lentomatkan jälkeen. Alanya muuten kiva paikka!! Josko ne joskus saisi valmiiksi sen lentokentän mikä on tulossa Alanyan lähelle... =)
- rrami
Alanya on huomattavasti pienempi ja helpommin "hallittavissa" lastenkin kanssa.
Majoitusvinkkinä www.luxusloma.fi - lasten kanssa ja ilman
Lento on näissä kaikissa Antalyaan, bussimatka lyhin Belekiin, josta löytyy loistavia hotelleja lapsiperheelle. Myös Kemer ja Side paljon lähempänä kenttää kuin Alanya. Mulla kokemusta lasten kanssa Kemeristä ja ilman lapsia Belekistä, molempia voin suositella!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329