Synkkä oululainen on tavanomainen näky. Ihminen, joka on saatanallinen tuomitsija omista kuvioistaan lähtien aina ja iän kaikkisesti. Kärppien otteluissa istutaan ja käydään, mutta ääntä ja iloista elämää ei saa pitää (paitsi fanikatsomossa). Jos niin käy tai jos pidetäänkin niin senhän huomaa.
Ja sitten muuten vaan turpa kiinni. Eipä ole ihme, että tänne ei väki tai laitokset halua muuttaa.
Synkkä oululainen
8
799
Vastaukset
- Chi Wehen Zhou
Oulu ottanut oppia kiinalaisista ja siirtynyt Härän vuoteen-kuppiloissa hirveät määrät härkiä-luulisi, että cityä ei ole tarkoitettukaan heteromiehille. Milloin alkaa Naisten vuosi täällä periferiassa?
- mene muualle
latelemaan valheitasi ja virheellisiä tietojasi.
Mä oon Oulussa asunu kohta 3 vuotta, sitä ennen 15 vuotta Helsingissä. Voin sanoa, että kyllä Oulussa puheliaampia ja mukavempia ollaan ja osataan pitää hauskaa!- sinulla
Oulussa asumisesta. Tulet vielä huomaamaan kaupunnilaisten totisuuden ja tylsyyden.
- paikka asua
sinulla kirjoitti:
Oulussa asumisesta. Tulet vielä huomaamaan kaupunnilaisten totisuuden ja tylsyyden.
täällä pärjää tosi hyvin. se on itsestä kiinni sitten jos ei pärjää. ei auta muuta kuin sääliä sellasta.
- paikka asua"
paikka asua kirjoitti:
täällä pärjää tosi hyvin. se on itsestä kiinni sitten jos ei pärjää. ei auta muuta kuin sääliä sellasta.
näin on, mutta tympäisee vaan ihmisten synkkyys ja monilla ei ole elämä tasapainossa koska on paljon alkoholisteja ja myös yli- tai alipainoisia ihmisiä näkee erittäin paljon.
- ylip
paikka asua" kirjoitti:
näin on, mutta tympäisee vaan ihmisten synkkyys ja monilla ei ole elämä tasapainossa koska on paljon alkoholisteja ja myös yli- tai alipainoisia ihmisiä näkee erittäin paljon.
Sun oma elämä ei taida olla tasapainossa? Itse olen hiukan ylipainoinen ja minun elämä todellakin on tasapainossa, olen tyytyväinen itseeni, joten eipä tarvi tutkailla vastaantulijoiden ulkoisia avuja, miettien jotta mikähän tollakin elämässä mättää ku ei mallinmitoissa tms.
Kokeilehan ite pistää suuta hevosenkengälle, hymyyn yleensä vastataan hymyllä..
- Hyvä meininki!
Aika hauska, mutta toisaalta masentava viestiketju. Toi, että "Eipä ole ihme, että tänne ei väki tai laitokset halua muuttaa" on tietty ihan paskapuhetta. Oulu seutukuntineen on aikamoinen muuttovoitollinen kasvukeskus.
Eikö täällä ole varsin hyvä meininki? Ainakin mun mielestä on! Ihmisiä muuttaa paljon pitkin P-Suomea ja Kainuun suunnalta, joten se mukavasti tuo lisäväriä porukkaan.
Mä ainakin viihdyn. Tosin Kärppiä ei jaksa ja erään uskonlahkon touhuille voi vain nauraa :D
Ääähhh...ei kaikkea pidä ottaa niin vakavasti! - totta on,...
pohjoisessa ja pimeänä talviaikana tuskin monikaan jaksaa hymyillä ja olla iloisella mielellä.Mutta asia on toki korjattavissa.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Kaamosmasennus
http://kuningaskuluttaja.yle.fi/node/1609
http://www.valohoito.fi/art/terve.htm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734259Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192135- 921213
- 701086
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66908Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia113852Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo73837- 65816
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi245779- 37773