Kemistä juttua

Aamulehdessä

Turvapaikanhakijoiden määrän kääntyminen viime vuonna räjähdysmäiseen kasvuun yllätti Suomen päättäjät. Viranomaiset ovat helisemässä, ja vastikään tarpeettomana harvennettu vastaanottokeskusten verkko natisee liitoksissaan. Tilanne on kestämätön ja purkautuu pahimmillaan väkivaltaisuuksina, kuten Kemissä.

http://www.aamulehti.fi/sunnuntai/teema/asiat_paajutut/8404729.shtml

21

2945

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miumau*/*

ja naiset joutuvat välikäteen yrittämällä solmia rauhansiteitä ja saada kaiken toimimaan. Näinhän se aina on ollut. Pitäiskö lähettää Martti Ahtisaari Kemiin sopua ratkomaan? Sehän on selvää missä kaks urosta kohtaa, nin siinä alkaa testosteronit ja uhittelu olivat sitten minkä maalaisia tahansa, hormoonit ne hyrrää samalla tavalla, ja "omiaan" puolustetaan. Antakaa kemiläisten naisten itse valita seuransa. Ei ne tyhmiä ole, eivätkä tarvii siihen ketään "asianajajaa" väliin.
      Rauhaa Kemiin, hyvä etten itse enää asu siellä, mutta mukava seurata "kehitystä"...

• olen minäkin,,

kyllähän naiset itse osaavat päättää kenen matkaan lähtee jos siittä on kyse.
        ei tartte kemi poikien leikkiä henkivartiaa,kännisille miehille kyllä tosin joutuu sanomaan EI useaan otteeseen ei aina mene jakeluun,ulkomaalaisille ja suomalaisillekkin.mutta kyllä siittä aina on selvitty ilman kahakoita.

• kenellä tulee

pieneen mieleenkään hyökätä yksinhuoltaja äidin ja hänen pienten lastensa asuntoon?
      kaljapulloilla rikkoa ikkunoita! herranjumala!
      toivottavasti ovat jääneet kiinni ja saisivat kunnon tuomiot.

• varmaan niitä

pikkupenikoita jotka ei muutenkaan käsitä mittään.apukoulu huonosti käyty,huono itsetunto,ja sitte pitäs kuulua johonki vammaseen kovis natsi-pelle porukkaan kun mihinkään muualle ei aivokapasiteetin perustella passaa..nahkatukat huutaa ja uhoaa kun ensimmäisen kerran näkee ulkomaalaisen.näille pitäs avata joku oma hoitokoti.

• Pablo Escobar
        varmaan niitä kirjoitti:

pikkupenikoita jotka ei muutenkaan käsitä mittään.apukoulu huonosti käyty,huono itsetunto,ja sitte pitäs kuulua johonki vammaseen kovis natsi-pelle porukkaan kun mihinkään muualle ei aivokapasiteetin perustella passaa..nahkatukat huutaa ja uhoaa kun ensimmäisen kerran näkee ulkomaalaisen.näille pitäs avata joku oma hoitokoti.

Ensimmäinen moskeija nousee kemiin.

• Joukahuihai
        varmaan niitä kirjoitti:

Kannattaisi alkaa. Nykyään suomen poliitikot suorastaan huutavat lisää ääniä mamukriittisille puolueille. Äärioikeistoa huudetaan nousuun.

Ja PS tulee nousemaan reippaasti yli 10%:n

• miltä kanavalta?
        Joukahuihai kirjoitti:

Kannattaisi alkaa. Nykyään suomen poliitikot suorastaan huutavat lisää ääniä mamukriittisille puolueille. Äärioikeistoa huudetaan nousuun.

Ja PS tulee nousemaan reippaasti yli 10%:n

läheppä sinäki reissaamaan niin näät muutaki ku suomea ja haaparantaa,
        tiesitkö 80 prosenttia mitä tulee tv:stä ja netistä ei ole totta.nyt tiiät.pakkaahan kimpsut ja kampsut ja lähe maailmalle viisastuun.unoha äärioikeisto,sen aika on mennyyttä.keksi aivoilles muuta tekemistä.

• Jepjepjoojuu

No jo on. Eipä taida oikein Kemin julkisuuskuva parantua. Ei ollut ennenkään mikään erityisen loistava. Kannattaisko vähän siellä Kemin suunnallakin miettiä että ei sinne mitkään kunnon firmat satsaa niin nämä kotoutushommat on se ainoa juttu mitä sinne tulee. Jos ei se toimi niin ei tuu sitäkään ja saa kuolla pois koko aavekaupunki.

Että silleen.

• tosi surkeeta!

hyvät kemiläiset.
      osaatte näköjään hienosti munata ihan kaikki!
      tällainen töppäily vaatii jo melkoista taitoa.
      oltaisiin tultu kemiin perhelomalle,lumilinnassa käyntiä ym. eipä enää kiinnosta.
      onnea teille,
      hyvin ootte mainosta saanut!
      näin turisti sesonkia ajatellen...
      pitäkää hyvänänne linnanne,muistakaahan käydä siellä meidänkin puolesta,ettei mene enempää konkkaan koko kylänne.ei sinne turistit uskalla tulla.

• ilman sinua

varmasti konkurssiin, kun sinä et tule perheesi kanssa lomalle tänne. Kuinkahan me siittä selviämme:D

• siekään tänne

pois mekin lähdetään. Eikä olla muuten koskaan käyty koko linnassa, että se siitä.
        Hyvä että ette koko perheellä tuu tänne, olis tullu vaan riitaa.....

• Pablo Escobar

Ja matkusta takaisin Saudi-Arabiaan.

• Joukahuihai

Ihan vakavasti ja puolueettomasti. Mä puolestaan taidan lähteä Kemiin ostoksille ja turisteeraamaan.

• huihai.......
        Joukahuihai kirjoitti:

Ihan vakavasti ja puolueettomasti. Mä puolestaan taidan lähteä Kemiin ostoksille ja turisteeraamaan.

"tutkiskellut" vähän liikaa......joko alakaa vippaamaan? take it easy.

• eipä ole

missään mainintaa et pidätetiinkö ainuttakaan pakolaista tappeluista tasapuolistahan tää on

• örkki

Lähtisin pakolaiseksi toiselle puolelle maapalloa suunnilleen, kun muu perhe jäisi kotia! eihän tuollaista voi kovin helposti sulattaa kukaan.

Tätä poliittista rataa ei voi kauan jatkua. tämä talous ja työttömyyskehitys näyttää tyrmistyttävältä ilman näitä afrikan ja lähi-idän miespakolaisiakin.

Minusta on hävytöntä, että yhteisvastuukeräyskin suunnataan pelkästään mamujen työllistämiseen nyt. Ihan kuin joku pirulainen haluaisi vittuilla vaan.

• idiootti vai muuten

hidasälyinen???
        miten ihmeessä on niin vaikeeta käsittää?
        SIIS,vaimot ja lapset ovat jääneet sinne,koska he EIVÄT ole hengenvaarassa! he varmasti ovat enemmän turvassa siellä kun täällä,kuten olemme jo huomanneet,kun nämä kemin pellet uhkasivat yksinhuoltaja äitiä lapsineen!!

osa miehistä on omassa maassansa itse hengen vaarassa.
        jos minun mieheni olisi vaarassa täällä,tottakai haluaisin hänen lähtevän turvaan jotta lapseni ei tarvitsisi elää ilman isäänsä ja minä ilman miestäni.

• Kemin päättäjien kannattais kysellä Kajaanin päättäjiltä,mitä siellä on runsas värillinen maahanmuuttaja aines saanut aikaan ja mitä päättäjät ovat asian hyväksi tehneet.Saamani tiedon mukaan Kajaanissa on maahanmuutajista koitunut ongelmia ja päättäjät ovat ratkaisseet ongelman.Kannattais Kemin ottaa selvää miten,jotta Kemiin ei pääsis syntymään samankaltaista tilannetta kuin Kajaanissa.

• maMU2009

Sinne ne meidän verorahat sitten menevät, ei voi erehtyä mamuista, ilman pipoa/hanskoja lidl-kassi olalla. On se sitten kumma kun nuoret miehet sieltä ensimmäisenä otetaan missä on lapset/vanhukset/perheelliset näitä sinkku mamuja 80%.

Kukahan se loppupeleissä päättää, että kuka pääsee mistäkin maasta pois. Taitaa pakolaisleiriltä päässä vain rahalla pois.

• ulkokemiläinen

Aamulehden juttu on muuten hyvä, mutta ihmettelen miksi teksti on kesätoimittajatasoa?

Saammeko linkkejä Hesarin, Kalevan ja jopa SontaSiionin vastaaviin juttuihin?

• googleen

hakusanoiksi esim.
        kemi, maahanmuutto rasismi
        (tulee hyviä linkkejä).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      49
      6165
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      639
      2521
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1199
    4. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      79
      1090
    5. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      312
      1065
    6. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      72
      1036
    7. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      55
      1030
    8. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      64
      934
    9. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228