Onko kokemuksia hintojen suhteen, kummassa on yleensä ollut edullisempaa?? Eteenkin kissanruokien suhteen.
Sellaisen ainakin huomasin että Cats best Ököplus -kissanhiekka maksaa Lappeenrannassa Musti&Mirri:ssä 39,90€ ja Faunatarissa 29,90€.
Mielestäni alkaa olla jo huomioonotettava ero tuossa!
Faunatar VS. Musti&Mirri
6
1054
Vastaukset
- KEIJOLALALALA
MUSTIJAMIRRI ON PARAS! SIELÄ ON PALJON EDULLISEMPAA! FAUNATAR OTTAA LIIKA HINTAA KAIKESSA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Fish fish
Faunatar on ehdoton voittaja. Halvinta. Ja myös tosi paljon kaikkea esim. lemmikki eläimiä. Ja toosi halvalla kissalle jutskii. Mutta musti ja mirrikin on iha ok mutta aika kallis...
- ssssssssssssssssssssssssss
faunatar on parasssss
- anan
Nykyään on paljon netti-liikkeitä joissa on helppo vertailla hintoja.Olen vertaillut niiden hintoja ja todennut hintaerot välillä melkoisiksi! Yksi halvimmista on ollut elaintarvike.fi. Pienellä vaivalla säästää kummasti rahaa.
- lmaoodf
täällä meillä päin faunattaressa on paljon kalliimpaa,kuin mustissa&mirrissä, jos nyt vertaa vaikka kissan kakkalapiota, faunattaressa 3,99€ ja ,ustissa&mirrissä 0,99€
- Halooooooooo
Riippuu tuotteesta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667