En vain jaksa enää elää.
Mietin vaan kokoajan mikä tarkotus elämällä oikeen on,joka päivä on samanlaista paskaa mulla.
Oon nyt kahden vuoden aikana suunnitellut miten toteutan itsemurhan,todennäkösesti kävelen junan alle.
Kuuntelen jatkuvasti masentavaa musiikkia,oon tosi eristäytynyt muista ihmisitä,koulussa käyn vain silloin kun jaksan,kaverita mulla ei oo enkä jaksa edes hankkia sellaisia.
Oon 15 vuotias tyttö.
Millään ei oo enää mitään väliä.
Kirjotin varmaa siks tänne jos täällä olis edes joku joka haluis kuunnella näit mun viimesii sanoi.
Itsemurha
11
719
Vastaukset
- ....
Junan alle käveleminen on vähän ikävä ajatus, koska siinä sotkee kuolemaansa sivullisiakin.
Minun mielestäni kenenkään 15-vuotiaan ei kannata kuolla, koska silloin on keskellä murrosikää eikä voi tietää miltä maailma näyttää vaikka parikymppisenä. Siis tarkoitan, että välillä 15-20v ihminen muuttuu enemmän kuin vaikka välillä 20-25v. Joten suosittelen vähintään lykkäystä.- xcandi
ai että lykkäystä sentään. mistä teitä oikein sikiää, hevosen perseestä?
- en..
xcandi kirjoitti:
ai että lykkäystä sentään. mistä teitä oikein sikiää, hevosen perseestä?
tarkoittanut mitään pahaa. Noin niin kuin omien mustien lasieni takaa yritin piristää.
- sandru
apua itsellesi, sinulla on vasta elämä edessä ja apua tuohon saa ihan varmasti, jos on halua hakea sitä apua:-)
- Alunloppu
Älä hyvä tyttö mene tekemään itsellesi mitään. Aina on joku ratkaisu ja apua saa kun pyytää. Ihan ensteks voisit mennä terveyskeskukseesi juttelemaan lääkärin kanssa ja sieltä ne ohjaa sitten tarvittaessa esim. terapiaan. Meidän kaupungissa toimii maksuton kriisikeskus, jossa voi asioida vaikka nimettömänä. Mä oon käyny kriisiterapiassa nyt 8 kertaa ja jatkan terapiaa mielenterveyskeskuksessa.
Mieti oikeesti kuolemaa...Mä oon sairaanhoitajana keuhko-osastolla ja siellä kuolee paljon ihmisiä. Aina se jaksaa järkyttää yhtä paljon kun näkee ihmisen kuolevan ja pukee vainajaa. Sitä ihmistä ei kertakaikkiaan enää ole. Mieti miten sun itsemurha sattuis sun vanhempiin? Sulla on elämä vasta alussa, voit saada lapsia ja elää ihanan elämän. Aina ei oo tosiaankaan helppoa, mutta vaikeudet tavallaan kirkastaa ne hyvät hetket. Pidä itsestäsi huolta, älä tee itsellesi pahaa. - xxxyyyzzz
Alunloppu kirjoitti:
Älä hyvä tyttö mene tekemään itsellesi mitään. Aina on joku ratkaisu ja apua saa kun pyytää. Ihan ensteks voisit mennä terveyskeskukseesi juttelemaan lääkärin kanssa ja sieltä ne ohjaa sitten tarvittaessa esim. terapiaan. Meidän kaupungissa toimii maksuton kriisikeskus, jossa voi asioida vaikka nimettömänä. Mä oon käyny kriisiterapiassa nyt 8 kertaa ja jatkan terapiaa mielenterveyskeskuksessa.
Mieti oikeesti kuolemaa...Mä oon sairaanhoitajana keuhko-osastolla ja siellä kuolee paljon ihmisiä. Aina se jaksaa järkyttää yhtä paljon kun näkee ihmisen kuolevan ja pukee vainajaa. Sitä ihmistä ei kertakaikkiaan enää ole. Mieti miten sun itsemurha sattuis sun vanhempiin? Sulla on elämä vasta alussa, voit saada lapsia ja elää ihanan elämän. Aina ei oo tosiaankaan helppoa, mutta vaikeudet tavallaan kirkastaa ne hyvät hetket. Pidä itsestäsi huolta, älä tee itsellesi pahaa.jos kuolee muuten kuin itsemurhan kautta. eikö sekin satu lähimpiin?
tekopyhää paskaa.
- BurnedOuts
... yritäppäs lohduttaa itteäs vaikkapa sillä, että todennäköisesti olet terve ja vielä hyvin nuori. Elämäsi on vasta pääsemässä kukoistavaan alkuun.
Mitippäs vaikka sitä, että on paljon ihmisiä, joilla on todellinen halu elää, mutta tuonpuoleinen on jo päättänyt jotakin toista esim. syöpäpotilaat.
Paha olo kyllä poistuu, kun vaan jaksaisit liikkua raittiissa ilmassa ja etkä surffailisi täällä netissä tai töllön ääressä. Tämän tässä yhteiskunnassa mättää ja pahasti.... - kun yritin
ensimmäisen kerran itsemurhaa. En onnistunut ja jouduin psykiatriseen sairaalaan mistä sain traumaattisia kokemukisia. Mua ollaan siellä monesti raahattu käsistä paikkoihin joihin en ois halunnu esim mut raahattiin omasta huoneesta päiväsaliin kun itkin. Nyt oon 17 mulla on masennhuslääkkeet ollut kohta 2 vuotta, mut ei ne ole auttaneet, kun suunnittelen myös junan alle kävelemistä. Myös kuuntelen masentavaa musiikkia. Mä oon 7 vuotta suunnitellut itsemurhaa. Ja 5 kertaa sitä yrittänyt, mut kertaakaan en ole onnistunut. En tiiä mitä pitäis tehä. Mut entä jos ollaan taistelijoita eikä luovuttajia ketkä tekee itsemurhan?
Sinäkin oot vasta 15 sullahan on vielä koko elämä edessä! Entä jos jäät katsomaan mitä aika tuo tulleessaan? Sulla saattaa olla tulevaisuudessa paljon hyvää edessä. 10:n vuoden päästä mietit varmasti että miten oot voinu edes ajatella itsemurhaa!
Minäkin yritän olla taistelija. - marco
Hei!itelläni on ollu samanlaiset ajatukset.ilmeisesti sinä vaadit itseltäs jotain liikaa?Elä päivä kerrallaan ja koeta muistella hyviä asioita,kyllä niitä sinulla varmaan on.Elämä on nii kallisarvoinen lahja,ettei sitä kannata noin vaa heittää hukkaan ja kyllä sinusta välitetäänkin,minäkin tän välityksel.Tiedän tunteen mitä sekasortoa käyt mutt oo sisukas!Ei mullakaa oo kavereita vaa muutama tuttu ja siksi nimitänki itteäni yksinäisex sudeksi.JAKSAMISIA!T:Marco
- undrgroun32312
Just do it.
itse suunitellu jo parin viikon verran itsemurhaa ja tiedän tarkalleen miten sen toteutan. nyt on vain kysymys ajankohdasta. tällä viikolla.
ihmiset kusipäitä ja maailma julma.
toivottavasti emme tapaa enään.kiitti vitusti
ole tehnyt itsellesi mitään. Kuule on olemassa iankaikkisuus ja siellä kaksi vaihtoehtoa. On Jeesus joka kuoli sinunkin puolestasi Golgatan ristillä. Se tie vie elämään jo täällä, kun jätät elämäsi Hänen käsiinsä. Etsi joku sellainen seurakunta, jossa on muita nuoria. Siis Jeesukseen uskovia. Mullakin nuoruudessa oli kerran aivan toivotonta elämä, mut eräänä päivänä äitini tuli kotiin ja hänen silmänsä loisti, kuin tähtitaivas, sillä hän oli kohdannut elävän Vapahtajan. Sen jälkeen minäkin kaipasin Hänen yhteyteensä. Annoin elämäni Hänelle ja sain elämääni tarkoituksen. Katsele vaikka aluksi taivas tv7.
Entisen kaverini 21-vuotias poika oli viime viikolla tehnyt itsemurhan ja kaverini kirjoitti minulle et tämä on elämäni pahin painajainen.
Voimia sinulle. Taivaan Isän suojeleviin käsiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih527080Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7053202Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1171413Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831330- 841315
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2211221Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631197- 891190
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 791081