norjaan bussilla, Ikaalisten matkatoimisto

Norjaan kesällä?

Onko kellään kokemusta Ikaalisten matkatoimiston norjan bussimatkasta? Uusi esite ilmestyy vasta maaliskuussa, mutta ainakin viime vuonna tällainen reissu oli tarjolla. oltaisiin mieheni kanssa kiinnostuneita ja ajaminen omalla autolla ei oikein innosta. Hintakin oli muistaakseni melko edullinen. Onko kukaan tehnyt tällaista reissua? Onko siellä ainoastaan mammoja ja pappoja... toisaalta, onhan ne maisemat komeat varmaan vaikka eläkeläis seurassa. Itse ollaan vasta kolmekymppisiä.

12

4712

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uudelleen

Olen pari vuotta sitten tuon kyseisen matkan tehnyt ja ihan upea reissu oli, maisemat todella hienot ja hintakin edullinen. Matkaseura oli iältään lapsista eläkeläisiin ja mukava porukka sattui ainakin meidän matkalle.Suosittelen

T 49v nainen

• fani*

Kiva kuulla. Odottelenkin tässä uutta esitettä.

• poijjaat.
      • laivasto

Tiistaina Geiranger ja Preikestolen 1,5 tuntisella vuonoristeilyllä. Hmmm ?

• laivasto kirjoitti:

Ja vielä virallisella matkaohjelmasivulla.
        Kannattaskohan jonkun antaa ihan ystävällistä palautetta tuonne matkatoimistolle, ettei joku suotta pety.
        Preikestolen kun on pikkasen etelämpänä kuin Geirager joka taas näkyy sieltä vieressä olevalta Dalsnipalta.

• alkup. kysyjä
        kawasaki250 kirjoitti:

Ja vielä virallisella matkaohjelmasivulla.
        Kannattaskohan jonkun antaa ihan ystävällistä palautetta tuonne matkatoimistolle, ettei joku suotta pety.
        Preikestolen kun on pikkasen etelämpänä kuin Geirager joka taas näkyy sieltä vieressä olevalta Dalsnipalta.

katselinpa tässä tuon viime vuoden esitteen. Vähän kyllä mietityttää kun tuo vuoristomajassa asuminen ei vaikuta kovin "yksityiseltä" ja lomalla kaipaisin myös omaa rauhaa. WC:t yhteiset jne... onhan matka kyllä halpa, että ei kai siihen rahaan voi niin vaatia. Toisaalta tuo matkapoikien oli tupla hintainen mutta reissukin pidempi. Minua ei varsinaisesti kiinnosta lillehammerit yms. vaan maisemat ja tuossa ikaallisten matkassa ei ollut kuin yksi päivä maisemille.. Täytyy odotella uutta esitettä, jos vaikka muutoksia.

• uudelleen
        laivasto kirjoitti:

Vuoristomajat olivat ihan mukavia ja onhan niissä omat huoneet eikä siellä paljon ole aikaa olla kun päivisin oltiin maisemia ihailemassa, mutta jos yksityisyyttä kaipaat niin omalla autolla pääsee ihan hyvin ja voi pysähdellä missä haluaa, olen itse kierrellyt Norjaa ristiin rastiin joka kesä ja nähtävää riittää.

• kysyjä+
        uudelleen kirjoitti:

Vuoristomajat olivat ihan mukavia ja onhan niissä omat huoneet eikä siellä paljon ole aikaa olla kun päivisin oltiin maisemia ihailemassa, mutta jos yksityisyyttä kaipaat niin omalla autolla pääsee ihan hyvin ja voi pysähdellä missä haluaa, olen itse kierrellyt Norjaa ristiin rastiin joka kesä ja nähtävää riittää.

Niin, itse haluaisinkin omalla autolla reissuun mutta tuo on melko edullinen tuo bussimatka ja mies ei oikein innostu ajamisesta kun ajaa työkseen. Omalla autollahan se olisikin kaikkein mukavinta. Melko kalliiksi tulee bensat ja laivat jne. mutta onhan siinä se oma vapaus.

• Toivo
        uudelleen kirjoitti:

Ikaalisten Matkatoimiston reissussa mahdollisuus myös hotellimajoitukseen. Tällöin reissu hitusen kalliimpi. Hieno on matka, varsinkin geiranger päivä.

• ilmestyi jo
    • MUUTENTOSIAAN

AIVAN JÄRKYTTÄVÄN hieno reissu !
      ainoo huono puoli oli kun joutu olla takana, jossa vessa haisi.
      edessä tai keskivaiheilla oli täydellistä.
      mut jos oot menossa muista: KAMERA & MUSIIKKISOITIN

multa uupu kamera ja arvaa kaduttaako

• Basaarialu

Sama matka on tehty jokunen vuosi sitten - UPEA, kerrassaan käsittämättömän hieno reissu - hintaansa nähden uskomaton!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      4903
    2. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      659
      4088
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      173
      2281
    4. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      16
      2047
    5. MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!

No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1848
    6. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      96
      1686
    7. TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa

Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka
      Maailman menoa
      167
      1431
    8. OP Kaskimaa

Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.
      Kuhmo
      30
      1198
    9. Viimeiset helmiterveiset

kaivatullesi tähän alas 🙇💙
      Ikävä
      94
      1134
    10. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      87