norjaan bussilla, Ikaalisten matkatoimisto

Norjaan kesällä?

Onko kellään kokemusta Ikaalisten matkatoimiston norjan bussimatkasta? Uusi esite ilmestyy vasta maaliskuussa, mutta ainakin viime vuonna tällainen reissu oli tarjolla. oltaisiin mieheni kanssa kiinnostuneita ja ajaminen omalla autolla ei oikein innosta. Hintakin oli muistaakseni melko edullinen. Onko kukaan tehnyt tällaista reissua? Onko siellä ainoastaan mammoja ja pappoja... toisaalta, onhan ne maisemat komeat varmaan vaikka eläkeläis seurassa. Itse ollaan vasta kolmekymppisiä.

12

4715

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uudelleen

Olen pari vuotta sitten tuon kyseisen matkan tehnyt ja ihan upea reissu oli, maisemat todella hienot ja hintakin edullinen. Matkaseura oli iältään lapsista eläkeläisiin ja mukava porukka sattui ainakin meidän matkalle.Suosittelen

T 49v nainen

• fani*

Kiva kuulla. Odottelenkin tässä uutta esitettä.

• poijjaat.
      • laivasto

Tiistaina Geiranger ja Preikestolen 1,5 tuntisella vuonoristeilyllä. Hmmm ?

• laivasto kirjoitti:

Ja vielä virallisella matkaohjelmasivulla.
        Kannattaskohan jonkun antaa ihan ystävällistä palautetta tuonne matkatoimistolle, ettei joku suotta pety.
        Preikestolen kun on pikkasen etelämpänä kuin Geirager joka taas näkyy sieltä vieressä olevalta Dalsnipalta.

• alkup. kysyjä
        kawasaki250 kirjoitti:

Ja vielä virallisella matkaohjelmasivulla.
        Kannattaskohan jonkun antaa ihan ystävällistä palautetta tuonne matkatoimistolle, ettei joku suotta pety.
        Preikestolen kun on pikkasen etelämpänä kuin Geirager joka taas näkyy sieltä vieressä olevalta Dalsnipalta.

katselinpa tässä tuon viime vuoden esitteen. Vähän kyllä mietityttää kun tuo vuoristomajassa asuminen ei vaikuta kovin "yksityiseltä" ja lomalla kaipaisin myös omaa rauhaa. WC:t yhteiset jne... onhan matka kyllä halpa, että ei kai siihen rahaan voi niin vaatia. Toisaalta tuo matkapoikien oli tupla hintainen mutta reissukin pidempi. Minua ei varsinaisesti kiinnosta lillehammerit yms. vaan maisemat ja tuossa ikaallisten matkassa ei ollut kuin yksi päivä maisemille.. Täytyy odotella uutta esitettä, jos vaikka muutoksia.

• uudelleen
        laivasto kirjoitti:

Vuoristomajat olivat ihan mukavia ja onhan niissä omat huoneet eikä siellä paljon ole aikaa olla kun päivisin oltiin maisemia ihailemassa, mutta jos yksityisyyttä kaipaat niin omalla autolla pääsee ihan hyvin ja voi pysähdellä missä haluaa, olen itse kierrellyt Norjaa ristiin rastiin joka kesä ja nähtävää riittää.

• kysyjä+
        uudelleen kirjoitti:

Vuoristomajat olivat ihan mukavia ja onhan niissä omat huoneet eikä siellä paljon ole aikaa olla kun päivisin oltiin maisemia ihailemassa, mutta jos yksityisyyttä kaipaat niin omalla autolla pääsee ihan hyvin ja voi pysähdellä missä haluaa, olen itse kierrellyt Norjaa ristiin rastiin joka kesä ja nähtävää riittää.

Niin, itse haluaisinkin omalla autolla reissuun mutta tuo on melko edullinen tuo bussimatka ja mies ei oikein innostu ajamisesta kun ajaa työkseen. Omalla autollahan se olisikin kaikkein mukavinta. Melko kalliiksi tulee bensat ja laivat jne. mutta onhan siinä se oma vapaus.

• Toivo
        uudelleen kirjoitti:

Ikaalisten Matkatoimiston reissussa mahdollisuus myös hotellimajoitukseen. Tällöin reissu hitusen kalliimpi. Hieno on matka, varsinkin geiranger päivä.

• ilmestyi jo
    • MUUTENTOSIAAN

AIVAN JÄRKYTTÄVÄN hieno reissu !
      ainoo huono puoli oli kun joutu olla takana, jossa vessa haisi.
      edessä tai keskivaiheilla oli täydellistä.
      mut jos oot menossa muista: KAMERA & MUSIIKKISOITIN

multa uupu kamera ja arvaa kaduttaako

• Basaarialu

Sama matka on tehty jokunen vuosi sitten - UPEA, kerrassaan käsittämättömän hieno reissu - hintaansa nähden uskomaton!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4710
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2235
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1414
    4. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      22
      1304
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      85
      1264
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      126
      1074
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      66
      1018
    8. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      945
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Kitee
      252
      935
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      65
      906
    Aihe