Osaiskohan kukaan sanoa,miten säätäisin antiskatingin ja neulapainon kun ovat ajan myötä ja siivotessa menneet ehkä vähän vituralleen?Tai mitkä ne edes pitäis olla?Vinyylit viinkuun.
Dual 505-2:n säädöt
4
1868
Vastaukset
- Älppäri
Pistät ensin äänivarren tasapainoon siten että kun hissin lasket alas äänivarsi jää vaateriin.Sitten käännät painon vaikka 2,n g kohdalle,ja antiskating säädetään samalle lukemalle neulapainon kanssa.Neulapaino tietenkin riippuu rasiasta mutta eiköhän tuo 2 ole yleispätevä.Sillä minä olen omallani CS 435,lla vinyylit kuunellut
- Miltskukka
Kiitos vastauksesta.Tarkentaisin lisäkysymyksellä eli antiskatin rullaa säädetään ellipsi suuntaan vai ympyrä suuntaan?Äänirasiana on Yamaha mc-21.
- Älppäri
Miltskukka kirjoitti:
Kiitos vastauksesta.Tarkentaisin lisäkysymyksellä eli antiskatin rullaa säädetään ellipsi suuntaan vai ympyrä suuntaan?Äänirasiana on Yamaha mc-21.
Eikös siinä antiskate säätörullassa ole lukemat ? säädät sen samoille lukemille kun neulapaino on
- neulasi elliptinen vai pyöreä
Miltskukka kirjoitti:
kalliissa mc rasioissa on yleensä elliptinen mutta ei aina, jotenka kun selvität tämän niin saat samalla vastauksen kysymykseesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141819Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1501550- 781418
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla91311- 571256
- 741125
- 1091049
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva551000- 62997
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890