Ulkojääpeli

Lauantaina 7.2. 2009 pelataan Kirkkopuistossa lätkää ulkojäällä! Silloin paikallinen pässipaitainen Pallokerho nöyryyttää Jukureita jotka ovat kotoisin jostain Mikkelistä vai mistä se oli?

Kaikki sinne vaan töröttämään parta jäässä ja kintaat suorina hyvällä onnella vain noin -20 asteen pakkasessa. Itse aion ainakin mennä sillä olen kokenut eränkävijä ja kestän pikkupakkaset kevyesti. Saatanpa jopa jättää villapaidan kotiin jotta kesällä hankitty sixpäkkini loistaa kilpaa kuun kanssa aina niin hymyilevien savolaisneitojen ihaillessa poskia kuumottaen SavoRULESin uljaita ja jumalallisia eleitä kun SaPKo latoo lättyä pussiin.

16

934

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taulukosta

hih jo sarjataulukostakin

• Excel-taulukollakos sitä lätkää nykyisin pelataan? Taitaa olla aika saatanan tylsää?

• Mies savosta

Viimeksi kunolin kattomassa kyseistä niin vaikutti homma aika homo-eroottiselta tapahtulmalta. kunnon miehet juoksevat kanojen perässä anopin pihalla ilman kalsareita.

• Älä sinä puhele akoista mitään.

Kun hommaat ensin jonkun oikean naisen eikä mitään pumppu-Barbaraa niin jutellaan sitten uudestaan.

• Mies savosta
        SavoRULES kirjoitti:

Älä sinä puhele akoista mitään.

Kun hommaat ensin jonkun oikean naisen eikä mitään pumppu-Barbaraa niin jutellaan sitten uudestaan.

kunnon akka :) Vaan tiedoksi etten ole sinun perässä juoksemassa :)

• Mies savosta kirjoitti:

kunnon akka :) Vaan tiedoksi etten ole sinun perässä juoksemassa :)

Olet edistynyt. Toisinsanoen sait siis vihdoin pumpun jolla pumpata Barbaraan ilmaa?

• Mies Savosta
        SavoRULES kirjoitti:

Olet edistynyt. Toisinsanoen sait siis vihdoin pumpun jolla pumpata Barbaraan ilmaa?

ebhän mä nyt sun paikattua kumiankkaa halua.Mulla on ihan elevä kappale kaunista naista,kyllähän sääkin simmoisia olet nähnut niissä tahraisissa lehdissä mitä luet tippa silmässä :)

• Mies Savosta kirjoitti:

ebhän mä nyt sun paikattua kumiankkaa halua.Mulla on ihan elevä kappale kaunista naista,kyllähän sääkin simmoisia olet nähnut niissä tahraisissa lehdissä mitä luet tippa silmässä :)

Elävä kappale kaunista naista? Olet siis vielä joku paloittelija kaiken lisäksi?

Minkä palasen sait elävänä talteen? Veikkaan että kun Barbarasta on kyse niin sait sienenvaltaaman vasemman varpaankynnen.

• Hummani Hei
        SavoRULES kirjoitti:

Ottiko totuus noin koville että piti oikein poistaa täältä.

• Ei uutta..
        Hummani Hei kirjoitti:

Ottiko totuus noin koville että piti oikein poistaa täältä.

SavoRULES on äitinsä kanssa asuva luuseri. Heti poistaa kun nassahtaa vastaus kohdalle. Pelkuri se on. Lampolan kunkku ja Lampolan R****u.

• SaPKolle

Sapkolle on luvassa vaihtelua. Vaihteeksi häviävät taivasalla.
      Kyllä rahaa piisaa humpuukkiin.

• Mikkelin muukaislegioona on naurettava pellesakki.

• no huh huh
        SavoRULES kirjoitti:

Mikkelin muukaislegioona on naurettava pellesakki.

mut eikäs ne muukalaislegioonan kaverit oo aikas sitkeitä sissei toisin kuin eräät

• .....-.-

Todella hieno idea, joka kunnoittaa SaPKo:n historiaa. Tosin olisi pitänyt valita joku muu joukkue kuin Jukurit, joka ei ole oikea sakki näin juhlavaan perinneotteluun.

• kallislahti.

tiedä,että olut säilyy vain rajallisen ajan. Viime kesänä ostettu/juoksukalja?, olisi jo nautittava pikaisesti. Et varmaan edes pääse katsomoon, juominesi...
      PS. äitkö osti, sinulle pojalle keissin olutta ??Vai haitko sen Siwasta, juoksemalla kassan ohi ( juoksukalja ).

• kuinkas

sitten kävikään muukalais....... tais voittaa

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      51
      6926
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      680
      3008
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1290
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      98
      1281
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1265
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1164
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1150
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      237
      1130
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1022
    10. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      203
      955
    Aihe