Äänitiedostot tulevat siis "liian lujaa" ja menevät ruvelle. Nvidia saattaa olla syynä, jos ei Ubuntu siitä tykkää, mutta kertokaa viisaammat, mistä voisi johtua.
Äänet yliohjautuvat.
2
245
Vastaukset
Ubuntun "ominaisuus", ei kuulemma bugi vaikka tein tästä bugiraportin. Tuntuu siltä, että perussovelluksissa yli 50% äänenvoimakkuus tarkoituksella yliohjataan ja että samaan nappiin olisi leivottu sitten gain ja volume.
Saatanan pälli ratkaisu. Ilmeisesti kaksi nappia on liian vaikeata ja tuolla sitten saa jostain läppärin ämyreistä helposti enemmän ääntä. Ongelmaan auttaa kun käännät Totemista ja Rytmilaatikosta volumen 50% ja säädät voimakkuutta vain mikseristä ja pää-äänen voimakkuudesta.Enpä tullut ajatelleeksi, että tuo mikserissä oleva PCM onkin tässä tapauksessa jonkinlainen helkkarin etuaste. Sitä vähän hiljentämällä gain selvästi väheni ja pystyi sitten masterista luukuttamaan kuitenkin ihan kohtuullisesti. KIITOS!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329