Minä säästän ihan kaikessa mitä teen.
Jokainen liike täytyy suunnitella etukäteen jos rahat ovat finaalissa.
Autolla liikkuessa kaikki asiat suoritan tietysti lyhimmän reitin mukaan ja liikkeelle lähden vasta kun on pakko.
Kulutusmittari on oiva säästökeino ja asetan tavoitteeksi alle 5l. kulutuksen.
Ruoan takia en lähde, sillä aina sitä jotain löytyy kaappien nurkista, että saa siirrettyä ainakin huomiseen.
Kaupasta ostan vain tarjoustavaraa, etenkin vanhenevaa joka myydään isolla alennuksella.
Leipä ei niin vanhaksi menekään, että sitä ei voisi syödä.
Tyttärelle ostan mitä hän haluaa ja syön itse loput.
Banaanit, porkkanat, kaali ja makaroni ovat halpoja.
Kilot kannattaa pitää kurissa, ettei tarvitse paljon ruokaa.
Matkat ostan viime hetkellä jonnekin Bulgariaan, josta sitten ostan vaatteet puoli-ilmaiseksi ja muutakin, mikäli eteen sattuu.
Asunnon lämmitän jätepuilla, joita kyllä löytyy.
Valoissa en säästä, sillä ne tasaavat niukkaa lämmitystä.
Parin vuoden kuurin jälkeen tunnen saavani enemmän kuin ennen, sillä talouteni on nyt kunnossa ja voin välillä tuhlata teatteriin tms.
Sitä nauttii paljon enemmän pienistä asioista ja kun pitää asunnon hyvin siistinä, niin mitään uutta ei juuri tarvitse ostaa.
Kaksi henkeä tulee hyvin toimeen n. 30€:lla viikon ja kun ei tilaa mitään ylimääräistä, niin laskuja tulee harvoin.
ÄLÄ HÄPEÄ
SÄÄSTÄÄ
1
595
Vastaukset
- cwire81
todella hyvältä, olet nero
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623037
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361913- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499