Jos me kohtaamme ja sinä unohdat minut,
et ole menettänyt mitään. Mutta jos sinä kohtaat Jeesuksen Kristuksen
ja unohdat hänet,
olet menettänyt kaiken.
Jos kohtaamme
9
248
Vastaukset
- e.k-i
Emme unohda Jeesusta...Hän on tullut meille lunastukseksi,pyhitykseksi,ja sovitukseksi.
T:Ekin ääni.- teitä omakseen
tunnusta, te lainrikkojat.
- vai¤
teitä omakseen kirjoitti:
mikä!
Tulin taas tänne opetelemaan kirjoitta mista.Niinkuin muistat minun kielioppini on aika heikkoa.Mutta Hän on heikoissa väkevä,niinhän Sana sanoo.Aikoinaan yksi edes mennyt kristitty mies sanoi minulle,aina kun joskus tapasimme:"Kyllä Jeesus on hyvä." jäi lämmin muisto tuosta miehestä.Siunausta sinulle Eki
- e.k-i
MyVoice kirjoitti:
sanoi oikein!Kaikki on lahjaa Jeesukselta.
Useammin,hyvinhän,se näkyy Jussiltakin sujuvan.
teitä omakseen kirjoitti:
Uskonhan minä, että Jeesuksen kohtaaminen on
unohtumaton onnenpotku. Mutta miksi Herraan
voi niin vuorenvarmasti luottaa heti, kun
Hänen ystäväkseen on päässyt?
Minun kohdallani on niin, että luotan Herran
vannomaan valaan, että se pitää.
Olen katsellut uutisia ja havainnut, että Herra
ei hylkää.
5. Moos 7:6-8
6 Sillä sinä olet Herralle, Jumalallesi, pyhitetty kansa; Herra, sinun Jumalasi, on valinnut sinut omaisuuskansakseen ennen kaikkia muita kansoja, mitä maan päällä on.
7 Ei Herra sentähden ole mielistynyt teihin ja valinnut teitä, että olisitte lukuisammat kaikkia muita kansoja, sillä tehän olette kaikkia muita kansoja vähälukuisemmat,
8 vaan sen tähden, että Herra rakasti teitä ja tahtoi pitää valan, jonka hän oli vannonut teidän isillenne; niin Herra vei teidät pois väkevällä kädellä ja vapahti sinut orjuuden pesästä, faraon, Egyptin kuninkaan, käsistä.
Muinainen armoliitto on nyt laajennettu pakanoihin
ja vahvistettu Jeesuksen maahan vuotaneella verellä.
Ps 89:30-34
30 (89:31) Jos hänen poikansa hylkäävät minun lakini eivätkä vaella minun oikeuksieni mukaan,
31 (89:32) jos he minun säädökseni rikkovat eivätkä noudata minun käskyjäni,
32 (89:33) niin minä rankaisen vitsalla heidän rikoksensa ja heidän pahat tekonsa vitsauksilla;
33 (89:34) mutta armoani en minä ota häneltä pois enkä vilpistele uskollisuudestani.
34 (89:35) En minä liittoani riko, enkä muuta sitä, mikä on minun huuliltani lähtenyt.
MyVoice!
Mitä nimesi tarkoittaa, vai onko se vain nimi nimien joukossa?
Laitan sinulle tämän laulun sanat, koska mielestäni ne sopii sinulle.
Jeesuksen siunaamaa päivää uskon sisarelleni näiden kauniten laulun sanojen myötä:Lämmöllä Sirkka-Iita.
319 Sä kuljet seurassa Jeesuksen
Rikhard Mäkinen 1921
1.Sä kuljet seurassa Jeesuksen,
sen kertoo katseesi riemuinen,
sen kertoo laulusi helkkyvä
myös murheen kyynelten keskellä.
2.Ei tunne rauhaasi maailma,
ei huomaa tielläsi kukkia,
se aallon leikkeihin kiintyen
ei tiedä helmistä syvyyden.
3.Vaan helmen sait sinä kalleimman,
se aarre on veri Karitsan.
Hän kuoli puolesta syntisten,
nyt kuljet vaatteissa autuuden.
4.Jo täällä riemusi Jeesus on,
maan päällä, laaksossa ahdingon.
Kun matka vaikea uuvuttaa,
hän armonlähteenä virvoittaa.
5.Se lähde auki on kaikille,
vaan monet kulkevat ohitse.
Ei maista korskea maailma
sen voimaa, rauhaa ja riemua.
6.Vaan kylmä, synkeä erämaa
tuon virran partailla virkoaa,
se valkoliljoiksi puhjeten
jo loistaa riemua autuuden.
7.Ja virtain varsilla kulkijat
näin toinen toistansa auttavat:
Oi nosta pääsi ja kultaisiin
taas katso taivasten kunnaisiin!
8.Siis riennä, ystävä, riemuiten
ja kasva armossa Jeesuksen.
Saat kerran porteista Siionin
hääriemuun astua sinäkin.
August Verner Jaakkola 1920.
Uud. Anna-Maija Raittila virsikirjaan 1986.MyVoice=Minun ääneni
Todella mhtava tuo laulu,kiitos siitä!
Olen oppinut sen sävelmän n.33v. sitten.
Eräs mies soitti haitaria ja lauloi tätä laulua.
Jeesuksen siunausta sinulle Sirkka-Iita!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577320Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393594Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3711978Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651816- 861459
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911290
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164