Liika saippuan käyttö on tarpeetonta. Ei joka kerta kylpiessä tarvi käyttää saippuaa. Ei luolamiehetkään käyttäneet. Usein pelkkä vesi riittää. Halpasaippuat on kelvollisia jos ei ole arka iho. Tuo arka ihohan tuosta ylettömästä saippuan käytöstä muuten tuleekin. Kainalohiki ja jalkahiki lähtee alkoholilla. Itse en käytä deodoranttia laisinkaan vaan olen baakteerit tappanut alkoholilla. Sukat vaihdan kerran viikossa.
Älä käytä liikaa saippuaa
3
756
Vastaukset
- alkoholin
sisäisesti vai ulkoisesti? Kumpi toimii paremmin?
- juippie
Sisäisesti alkoholilla voi hoitaa mm. reikiintyvät hampaat, närästyksen, ähkyn, masennuksen, univaikeuden, hammaslääkäripelon jne. Tieteellisesti on myös todettu alkoholin parantaneen maksasyövän. Ulkoisesti sillä voi kuulemma hoitaa myös paleltumisvamman. Ja kaikki bakteerit se tappaa.
- kuivava iho
juippie kirjoitti:
Sisäisesti alkoholilla voi hoitaa mm. reikiintyvät hampaat, närästyksen, ähkyn, masennuksen, univaikeuden, hammaslääkäripelon jne. Tieteellisesti on myös todettu alkoholin parantaneen maksasyövän. Ulkoisesti sillä voi kuulemma hoitaa myös paleltumisvamman. Ja kaikki bakteerit se tappaa.
Monista halpahalleista ja myös isoista marketeista saa edullisesti 3 litran pänikässä mietoa hoitavaaa nestesaippuaa. Sitä käytän hiukan suihkussa käydessä, ei talvisin iho niin kauheasti kuiva kuin merkkisaippuoilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623037
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361913- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499