Minulla on Dreeveri vähän yli 2 vuotias ja ajaa
aika hyvin jo jänistä,mutta jos ei löydä,niin
"painelee" jopa 10 km päähän,eikä tule käymäänkään
"isännän" luona.Noin 1 vuoden ikäisenä kävi aina välillä "isännän" luona.Miten pitäisi koulutusta
tms.tehdä/muuttaa ? Aina olen sen hakenut kaukaakin,enkä
ole metsään jättänyt.
Kiitos neuvoista....
Dreeverin koulutus metsästyksessä
H.Ha
2
1270
Vastaukset
- hakijat
Minulla on samantyyppinen dreeveri. Piti hommata gps-laite, että koiran löytää. Dreevereissämme on liikaa metsästysintoa. Haku on tappavaa... Usein joutuu kuuntelemaan ajoa gps:n välityksellä. Toisaalta tällainen haku on liikaa. Metsästysmaat eivät riitä eikä pysty käymään ajokokeissa, koska koemaaastot on yleensä aika pieniä.Ajaako koirasi kettua? Minun ajoi nuorempana, mutta nyt ajaa jänistä pääasiassa. Eikä aja hirveä eikä muitakaan sorkkaeläimiä.
M.- rehvelirellu
Dreeveri on hyvä jahtikoira
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635