vinkkejä miten voisi ITSE tehdä kahdelle kissalle raapimapuun/telineen. Haluaisin tehdä suhtkoht ison, että kissat voisivat siinä myös nukkua/kiipeillä. : ) Kiitos etukäteen vastanneille!
Kertokaapa
2
225
Vastaukset
- on itse tehty
Meillä on hyvin yksinkertainen raapimapuu. Se on tehty kahdesta n.2 metrisestä levystä joihin on kiinnitetty erikokoisia levyjä tasoiksi. Korkeimmalla ovat isoimmat tasot, joissa on seinää vasten oleva kissan mentävä reikä josta kissat pääsevät tasolle. Kaikki palaset on päällystetty karkealla käytävämatolla jota on ostettu tarjoustalosta. Lisäksi ylimpien tasojen väliin on tehty riippumatto, kahden köyden väliin on ommeltu kestävä kangas.
On ollut tosi toimiva ja suosittu kissojen keskuudessa. Kelpaa raapimiseen, leikkimiseen tähyilyyn ja nukkumiseen! Itse tehden saa yleensä mieleisen kiipeily-/raapimapuun kissoilleen kohtuulliseen hintaan ja kalusteisiin sopivana. Tässä muutamia vinkkejä rakenteluun:
http://personal.inet.fi/koti/maaru/maukuvaa.html
Kokoa ja näköä voi soveltaa omiin tilaratkaisuihin sopiviksi rakennelmiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 702952
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792128
- 951956
- 321702
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191175