Olen kirjoittanut uuden säästämisoppaan, jossa kerron kuinka voit ostaa OLUESI kaupasta jopa PUOLEEN HINTAAN: http://www.tarkkamarkka.com/ostokset-ja-kuluttaminen/olutta-puoleen-hintaan.html
OLUTTA HALVALLA
6
1586
Vastaukset
- saölksdjföasdfj
Kirjoituksesi on ihan huuhaata. Kauppiaan ei ole pakko myydä yksittäisiä pulloja / tölkkejä.
- viimeksi eilen Alepasta
ostin oluttölkkejä hintaan 0,82 eur sis pantti kun siellä oli 24 tölkin pakkaus tarjouksessa. jopa hyllynreunassa luki yksikköhinta.
- aflksjdfj
viimeksi eilen Alepasta kirjoitti:
ostin oluttölkkejä hintaan 0,82 eur sis pantti kun siellä oli 24 tölkin pakkaus tarjouksessa. jopa hyllynreunassa luki yksikköhinta.
ei ole pakko myydä
- katso vaikka
aflksjdfj kirjoitti:
ei ole pakko myydä
http://www.sttv.fi/Alkoholi/Alkoholijuomienv%E4hitt%E4ismyyntielintarvikeliikkeiss%E42008.pdf
- lageri
Luin läpi kirjoituksesi, ihan hyvää kieltä ja johdonmukaista tekstiä. Itse asia on vaan jopa huvittava. Nytkö vasta tajusit sen minkä kaikki muut ovat tienneet? En vaan käsitä miksi haluaisit tieten tahtoen pilkkoa käteviä mäyräkoiria ja 24-packeja yksittäisiin tölkkeihin? Oluttahan ostetaan kunnolla niin että jano lähtee. Jos jää yli niin kaapissa on aina hyvä olla olutta.
Olen erittäin mielissäni siitä, että pakkauskoko johdattelee ostamaan isoja määriä olutta. Kauppias voi hyvin ja asiakas on hyvässä hönössä.
Jos siellä hyllyjen välissä pyörii pälyilevä kitupiikki joka repii ostovalmiita ja oikeankokoisia pakkauksia auki niin hyvä niin.
Oluttahan ei muuten kannata ostaa, vaan sitä kannattaa panna. Virolaiset panee hyvää olutta kanssa.- KroisosP
Meiltähän ei olut lopu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893366
- 623097
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342594- 802383
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402046Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil361590