Kristittyjen lähimmäisenrakkaudesta

Anteeksi että ajattelen

Tänään Hesarissa tunnettu luontodokumenttien juontaja kertoo häneen kristittyjen fundamentalistien kohdistamasta häirinnästä:

---
Suomalaisellekin tuttu luonto-ohjelmien tekijä Sir David Attenborough saa jatkuvasti vihapostia uskovaisilta. "He kertovat kirjeissään, että palan helvetissä ja toivottavat tervemenoa sinne."

Attenborough kertoi häirinnästä, kun häntä haastateltiin radiossa uudesta Darwin-dokumentistaan.
---

Tällaista kristillistä arvopohjaa.

5

331

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lisätietoa, 1

Kun et itse kertonut, niin kerrottakoon loppukin siitä jutusta.

Hra A. on brittiläisen jäsen brittiläisessä tutkijoiden ja VIRKAMIESTEN yhdistyksessä, joka vastustaa julkisesti luomisopin opetusta ja sen tuontia valtion kouluihin.

Hra A. on toisin sanoen ateisti, joka käyttää darwinistista oppiaan, yhdistystään ja sen ympärillä pyöriviä hännystelijöitä (virkamiehiä) poliittiseen toimintaan uskonnollista näkemystä vastaan. Ei siis ihme, jos siitä jotkut uskonnolliset piirit suuttuvat!

Raamattu ohjaa meitä: Vihastukaa, mutta älkää syntiä tehkö! Siispä kyllä uskovaisilla on oikeus myös lähettää paluuviestiä moisen uskontovastaisen postiin.

• Raamattu ohjaa meitä lisää:

"Mutta minä sanon teille: jokainen, joka vihastuu veljeensä, on ansainnut oikeuden tuomion; ja joka sanoo veljelleen: 'Sinä tyhjänpäiväinen', on ansainnut suuren neuvoston tuomion; ja joka sanoo: 'Sinä hullu', on ansainnut helvetin tulen."

Ja lisää lähimmäisenrakkautta:
        http://www.youtube.com/watch?v=AxdxZ47JouU

• Apo-Calypso

Varmaankin myös ihmettelet huuli pyöreänä ja simmukat ymmyriäisinä miksi teitä "kristillisiksi" itseään väittäviä hihhuleita pidetään niin vastenmielisinä?

• Polio
      • Turkana

sensuroinnissa tapahtui mielenkiintoinen käänne:

Letter from Holland
        By Mark Perakh on February 4, 2009 9:56 AM | 71 Comments (new) | No TrackBacks

I just received the following letter from Holland:

Yesterday 3 Feb, the Dutch evangelical, TV presentator and former director of the Evangelical Broadcast Organisation (EO), Andries Knevel, openly rejected his belief in Young Earth Creationism and ID. He apologised for promoting those beliefs in the past years to his children and the public. He wants credibility, reliability and belief. He desires an open debate about God and evolution with believers and non-believers alike. He believes GOD and evolution do not exclude each other. Both science and belief have their own value. He still belief that God created heaven and earth en that Jezus is our Saviour.

On July 27 2007 it was discovered and documented http://evolutie.blog.com/1962396/ that the EO censored all evolution and old earth from the BBC documentaries of David Attenborough. Now the EO no longer denies it was censorship indeed by showing fragments they censored in the past years. This is a remarkable breakthrough and conversion. Especially hopeful in the Darwinyear 2009. There are still YEC’s in Holland, but the main evangelical television station has made a very promising move.

Gert Korthof

http://pandasthumb.org/archives/2009/02/letter-from-hol.html

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5710
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      22
      2487
    3. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      271
      1849
    4. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1737
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      94
      1566
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1528
    7. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1369
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1325
    9. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1291
    10. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      352
      1286
    Aihe