Vuoden odotus palkittaisiin muutaman viikon kuluttua. Nyt on alkanut mietityttämään nämä flunsat. Itselläni, miehellä ja vanhimmalla tyttärellä kahden viikon sairastelut alkaa olla jo voiton puolella. Tauti on vienyt aika laila mehut. Kaksi nuorinta lasta on sairastamatta vielä tämä flunssan. Siispä kuinka helposti lääkäri voi evätä pääsyn matkalle flunssan takia, jos tauti nuorimpiinkin lapsiin tässä on tarttunut? Tietysti kovin sairaan lapsen kanssa en matkalle lähtisi. Mutta tietysti Thaimaa kovasti kutsuu tämän vuoden odotuksen jälkeen eikä sitä ihan hevillä viitsisi luovuttaakkaan...
tautista-aikaa
2
431
Vastaukset
- matkaa teille!
Saa olla kyllä hyvin paha tauti, että lääkäri epää lähdön. Ei siitä matkatoimistokaan tykkäisi, että joka flunssan takia matkat peruttaisiiin.
- niin niin
vuosi-pari sitten muistaakseni ehkä kolmevuotias lapsi kuoli lentomatkan tai laskeutumisen jälkeen kun oli flunssaisena viety koneeseen....
Ei ollut Suomalainen mutta siitä kerrottiin että riskinsä on.
Jos matkatoimistot eivät pidä flunssan takia perumisesta vastaavasti muut matkalaiset varmaan eivät pidä sairaista matkakavereista, varsinkin jos matkan alussa saa tartunnan niin sitten menee useamman loma pilalle. Turha itsekkyys pois, jos on kuumeinen vaikkakin "vain" flunssa ei kannata lähteä. Lääkäriltä todistus ja matkan siirto tai peruminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322275- 792168
- 951976
- 351775
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329