En JaKsA enää

yksin nurkassa

en jaksa enää sekuntiakaa!!!

Mun elämä on menny ihan helvetiks...!
koulus kiusattu jo melki 3vuotta. ekat 2vuotta oli vaan pientä suunsoittoo ja kavereita kyllä oli tarpeeks.mutta jotku haukku läskiks yms.
mulla todettiin yks kauhee sairaus. siitä en viitti sanoo mitn. :P
sitte mun luokkalaiset pojat haukku mua läskiks. sekosin siit ja aloin laihduttaan. laihdutin 3kuukaudes 14kiloo. :P en jaksanu sitä enää ja aloin sitä rataa lihoohon.
sairauden takia olin ihan masentunu enkä puhellu nii paljo yms. sitte koko koulu melkein alko kaarttaan ja puhuun paskaa.. ja jokku töniin ja irvaileen päin naamaa.
yhtenä päivänä en jaksanu enää sitä yhtä, otin rinnuksista kiinni ja huusin että saat painua helvettiin siitä yms.se lopetti.
mut muut pahentu. sain lumipesuja ja tönittiin aina. en osaa ees selittää.
ja nyt oon mun sairaudesta kuullu et siihe voi ehkä vaikka kuolla tai en tiä.. :P
mä en oikeesti jaksa tätä!! miks mä sain tän!! mä vaan itken huonees enkä jaksa tehä mitn.
ja pyörtyilen koulus vaikka kuinka usein, taju voi olla pellolla vaikka 10min.
nään joka yö painajaisia.. sitte herään muutaman kerran viikos yöllä semmoseen ku vihlaseen saakelin lujaa päähän ja se kestää melki puoltuntia.

ja kotona on ihan helvettiä, mun iskä on ihan hullu...!!!

mua ei enää huvita mikää, olis ehkä helpompi vaikka kuolla.. :P ei tartte kestää tätä. mut mitä sitte tapahtuu ku kuolee? no okei, en ehkä sellasta oo suunnittelemas... :P
mut mä en enää jaksa mitää!!kouluki menny päin persettä, eikä kukaa ymmärrä sitä kotona, äiteki karjuu että oon omahyvänen ja laiska ku en koulua käy kunnolla. :P

8

524

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aloneinthedark

Niin, kai olet hakenut apua lääkäristä? Ei sieltä tietysti kaikki asiat selviä, mutta parempi se on jostain alottaa. Rohkeasti vain puhumaan, asioiden on pakko muuttua. Itse en hakenut apua nuorena (tosin ongelmatkin oli pienempiä) mutta nyt kolmikymppisenä toivon että olisin hakenut.

• Tollasta mullakin oli joskus kauan sitten, tosin ei ollut mitään vakavaa sairautta, jos ei kiusaamisesta johtuvaa sosiaalisten tilanteiden pelkoa, unettomuutta ja ahdistusta lasketa sellaisiksi. Kannattaa mennä koulukuraattorin tai terkkarin juttusille, sä tarviit apua.Aikuista ihmistä, joka osaa kuunnella sua ja auttaa. Yritä ajatella, että muutaman vuoden päästä viimeistään tilanne on ihan toinen, typerät ja lapselliset kiusaajatkin aikuistuu ehkä jossain vaiheessa tai sitten porukka on vaihtunut kokonaan. Älä missään nimessä menetä toivoasi, sellainen klisee kuin "sulla on koko elämä edessäsi" pitää paikkansa.

• yksin nurkassa

Mulla meni taas eilen taju ja luokas.. se kesti kuulemma 5-7min..
        mä en vaan jaksa elää tän sairauden kans.. siinä ei auta terkkarille puheet, musta ei sitä sairautta pois saa, eikä mikkää lääkkeet meinaa auttaa.
        ja mä en jaksa tätä, se kiusaaminen ny vähä väsyttää enemmä, aika paljonki. mut tota sairautta ei saa pois. en totu siihen ikinä!!! xPP

• aloneinthedark
        yksin nurkassa kirjoitti:

Mulla meni taas eilen taju ja luokas.. se kesti kuulemma 5-7min..
        mä en vaan jaksa elää tän sairauden kans.. siinä ei auta terkkarille puheet, musta ei sitä sairautta pois saa, eikä mikkää lääkkeet meinaa auttaa.
        ja mä en jaksa tätä, se kiusaaminen ny vähä väsyttää enemmä, aika paljonki. mut tota sairautta ei saa pois. en totu siihen ikinä!!! xPP

Vaikka sairauteusi onkin sellainen joka ei koskaan mene pois niin tarvitset silti apua ahdistukseen ja huonoon vointiin yleensä. Kerro sekä sairaudestasi että kiusaamisesta. Ja kyllä siihen sairauteenkin voi tottua, se vaan vie aikaa ja saattaa tuntua mahdottomalta nyt.

• yksin nurkassa
        aloneinthedark kirjoitti:

Vaikka sairauteusi onkin sellainen joka ei koskaan mene pois niin tarvitset silti apua ahdistukseen ja huonoon vointiin yleensä. Kerro sekä sairaudestasi että kiusaamisesta. Ja kyllä siihen sairauteenkin voi tottua, se vaan vie aikaa ja saattaa tuntua mahdottomalta nyt.

musta tuntuu ettei se auta paskaakaa..
        tänne ny purkasin. mutta mitä se muka auttaa ku ruikuttaa naamatusten jollekki olostaan.

ei se musta tätä pois saa. :P

• voi tapahtua
      • saynotoreligions

Näissä ongelmissa pitää ihan oikeasti tehdä jotakin konkrettista eikä alkaa uskomaan yliluonnolisiin asioihin. Mieti mitä vakavasti masentunut ajattelee kun se "jumala" ei vastaakkaan ja mitään ei tapahdu vaikka kuinka rukoilisi.

• mejuu

Lukiessani kirjoitustasi tuli mieleeni tuo laulu "Yksin en jaksa hetkeäkään". Uskon että samanlaisia kohtaloita on tosi paljon kuin sinulla ja näin ollen et ole tilanteessasi yksin, varmaan paljon heitä jotka ymärtävät tasan tarkkaan tunteesi.

Hienoa että pysyt kirjoittamaan ulos tunemuksesi ja pahanolosi sillä uskon että se auttaa tosi paljn ja voi olla niin että jonain päivänä voit olla jopa tukihenkilönä heille jotka kokevat samaa.

Hyvä kun ajattelet kuolemaa ja missä vietät ikuisuutesi. Aika outoa eikö totta että sanon näin, sillä tottahan se on että jokainen kerran lähdemme ja noutaja tulee mutta muista elämä on lahja Jumalalta eikä meidän ole lupa itse riistää henkeämme. Vaikudetkin kuuluvat elämäämme ja vaikket nyt usko niin ne voi olla jonain päivänä voimavarasi.

Etsi elämäsi tarkoitusta ja mieti jos sittenkin Jeesus on totta ja mitä Hän puhuikaan ja teki elämänsä aikana, kannattaa rukoillen etsiä totuutta niin varmaan elämäsi muuttuu.

http://p1.foorumi.info/majis/index.php
      Täällä foorumilla tykkään kirjoitella ja laitan osoitteen jos haluut kurkata.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4810
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2255
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1424
    4. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1336
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      88
      1332
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      130
      1131
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1065
    8. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      955
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      253
      950
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      947
    Aihe