Oon 19v tyttö ja venyn kylla hyvin.. mietinpa tossa, onko mahdollista saada viela spagaatti jos rupean tasta harjoittelemaan? tiedan etten sita varmasti voi viikossa saada mut aikanaan, onko mah? vai meneekö taysin hukkaan kaikki venyttely jos nyt rupeen yrittamaan spagaattia..?
19v&Spagaatti
3
1150
Vastaukset
- ex-voimistelija
Miksei??? Voisin kuvitella että onnistuisi. Miksi ihminen ei muka venyisi jos tarpeeksi venyttelee? Itse olen 3-kymppinen ja olen aatellut venytellä itseni spagu-kuntoon - tosin mulla on n 10 vuoden joukkuevoimistelutausta eli aika lähelle pääsen ihan venyttelemättäkin vielä nykyään... Mutta uskoisin että kannattaa venytellä! Ennen kaikkee ei siitä ainakaan haittaakaan ole!
- chromecoma
...spagaatin 18-vuotiaana. :) Se vaatii vaan sitkeää harjoittelua ja huolellista venyttelyä, ellei sitten ole luonnostaan suhteellisen notkea. Mutta jos ei ole aiemmin spagaattiin pystynyt niin ei kannata väkisin yrittää onnistua parin venyttelykerran jälkeen. Venyttelyä, venyttelyä, venyttelyä. :)
- Diudiudaaaa
Mä venyttelin spagaatin 17vuotiaana, eli vaan vähän nuorempana. Ekan kerran venytin "väkisin" parissa päivässä sivu spgaatin. En ihan täydellistä, jäi joku 4cm, sitten jalka ja nivunen tuli niin kipeiksi etten pystyny tehä mitään. Sitten aloin toista jalkaa venyttelee pikkuhiljaa. Ensin aina urheilin kevyesti, tanssin, poljin kuntopyörää, ym, että sain lihaksen lämpenee. Sit vaan staattista venytystä, eri asennoissa. Usein myös ennen nukkumaan menoo nostin ja nostan edelleen jalan pään viereen niin että venyy. Sitten aloin venyttäää toista uudelleen ja senkin saan nyt. Seuraava tavote on saada "ihan oikea" spagaatti. Tossa vasemman jalan venytyksessä meni 4kk niin että iha lätsähtää vaan ilman suurempii lämmittelyitä. Oikee jalka edellä joutuu lämmittelee enempi, mutta seki menee.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635