Äskettäinen Darwin-aloitus oli ehdottoman asiallinen mutta niin kaukana tämän palstan aiheesta, että siirsin sen tiede/evoluutio -palstalle.
Huomautan tässä samalla nimimerkille !Halleluja, että hänen olisi syytä opetella erottamaan suoruus ja törkeys toisistaan. Muuten on pakko ryhtyä toimenpiteisiin, koska toisiin keskustelijoihin kohdistuvat huomautukset alkavat jo ylittää sen rajan.
Darwin-aloitus, !Halleluja
5
408
Vastaukset
- !Hallelujaa
Miksi jatkuva vittuilu minua kohtaan sitten salitaan.
Ei ole kauaa kun minua nimiteltiin sarkastisesti
"ritariksi".
Totuus on kuitenkin se että en ole esiintynyt täällä kertaakaan ritarina, (hyi kun oksettaa) vaan parannussaarnaajana omavanhurskaus synnistä.
Sen sijaan ritarina esiintyvät juuri ne henkilöt, jotka kiehnäävät kimpussani lähes joka päivä halveksivilla ja alatyllisillä viestellään, syytellen minua lähes kaikista tänne kirjoitetusta parannusta saarnaavista viesteistä.
Omavanhurskaus on loisteliausuudestaan ja virheettömyydestään huolimatta saatanasta,
- se painakaa mieleenne.
Piru on aina piru, vaikka sillä on lampaan turkki päällään. Kunpa ihmispoloiset uskoisitte tämän, niin pääsisitte paljon vähemmällä tuskalla ja vaivalla. - niin se on
!Hallelujaa kirjoitti:
Miksi jatkuva vittuilu minua kohtaan sitten salitaan.
Ei ole kauaa kun minua nimiteltiin sarkastisesti
"ritariksi".
Totuus on kuitenkin se että en ole esiintynyt täällä kertaakaan ritarina, (hyi kun oksettaa) vaan parannussaarnaajana omavanhurskaus synnistä.
Sen sijaan ritarina esiintyvät juuri ne henkilöt, jotka kiehnäävät kimpussani lähes joka päivä halveksivilla ja alatyllisillä viestellään, syytellen minua lähes kaikista tänne kirjoitetusta parannusta saarnaavista viesteistä.
Omavanhurskaus on loisteliausuudestaan ja virheettömyydestään huolimatta saatanasta,
- se painakaa mieleenne.
Piru on aina piru, vaikka sillä on lampaan turkki päällään. Kunpa ihmispoloiset uskoisitte tämän, niin pääsisitte paljon vähemmällä tuskalla ja vaivalla.et vaan ymmärrä mitään ,ennen kun olet löytänyt peilikuvasi...
- !Hallelujaa
niin se on kirjoitti:
et vaan ymmärrä mitään ,ennen kun olet löytänyt peilikuvasi...
Sinä joka oman vanhurskauden vankina etsit autuutta imemällä omia rintojasi, et tiedä omavanhurskaudesta mitään. Viestisi todistavat sinusta itsestäsi, keituri.
Sen sijaan me jotka olemme päässeet vapaiksi saatanan ja ihmisoppien kahleista Jeesuksessa Kristuksessa, tiedämme hyvin omavanhurskauden metkut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496385Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6512679Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831219- 841145
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.841124Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601088Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2901080- 871072
- 70971
- 228864