kaikki hyvin rauhallisesti
odottaa
kauan kesti tulla tänne asti
valkoinen lumi häikäisee silmiä
pienesti aurinko kurkistaa
linnut sirittävät salaista
sanomaa
vielä ei ole aika sen
kummasti kuitenkin se kutittaa
ajatuksia paljon se herättää
tule, kun aikasi on
kevät jo hieroo silmiään
kun aika on
7
293
Vastaukset
- Miekko
Vai kevättä on jo rinnassa tundran tytöllä.. :) Täälläkin tuiskuttaa lumentapaista.
Etkö sinäkään ole päässyt vielä selville lintujen sanomasta? Kovasti niillä on asiaa... en voi välttyä ajatukselta aina ohikulkiessa, että minusta ne kuitenkin puhuvat...Onkohan muilla samanlaista tunnetta..?johan ollaan melkein helmikuun puolessa
välissä ja luulen, että talven aika on
lopuillaan.kevät rinnassa on varmaan monella muullakin ja sen huomaa...
lintujen sanomaa mietin ja ehkä luulen tietäväni
niiden tarkoituksen, mutta kukin saakoon itse
vaistota sen..
- lindalinda1
pirteä kevätruno, jossa kyllä lukija viihtyy -
ainakin minä.
Kiitos ! - ajanmittaaja
ennen kuin itse asia tapahtuu, kuin pysähtynyt hetki tai ikuisuus.
Tuon kohadan tuot esille, hianosti.
vähän niinkuin ystävämme NallePuh, joka tuumasi että juuri hetki ennen hunajan syöntiä on parempi kuin itse hunajan syöminen.
Runosi oli siis parempaa kuin hunaja ja minä tiedän miltä hunaja maistuu.Kiittisinähän löysit sen mitä minä tässä yritin
kertoa. pysähdys, hei missä mennään...
mutta hunajapurkille se, sinäkin olet menossa:)
kiitos, huomiostasi.- ajanmittaaja
kuusitahtea kirjoitti:
sinähän löysit sen mitä minä tässä yritin
kertoa. pysähdys, hei missä mennään...
mutta hunajapurkille se, sinäkin olet menossa:)
kiitos, huomiostasi.täysin oikea, mikäpä sen parempaa kun päästä hunajaa tihtuavan lähteen äärelle lipomaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496215Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6412562Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831199- 791100
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3121065Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.721046Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä551040- 64934
- 66897
- 228854