ilman rakkautta
loppuuko maailma
vai elämä
jäljelle jää - ei mitään
epäilyttävältä kaikki kuulostaa
ei sitä näe siitä puhutaan
suuret voimat kun kohtaa
miellyttävää mystiikkaa
maku ja tuoksu
tuntemattoman houkuttavaa
se ei ole jotain
se on kaikkea
minä tiedän
minä tunnen
Rakkauden
mystiikkaa
17
471
Vastaukset
Rakkaus on ihana asia ja kun sen tuntee sydämessään niin silloin on hyvä olla....
- tomppa2006
...rakkaus tuo myös rauhallisuutta elämään...
Olen hyvin iloinen sinun palautteestasi, kiitos.
- Mysteriet
Tykkään pointistasi =)
- tomppa2006
...sinä siis löysit sanoman ja runon pointin...
Koskaan ei voi olla varma, saako sanottua haluamansa? Kiitos Mys että kerroit.
*hymyilee*
- padme_amidala
..tuo rakkauden tunne. Joskus ihmettelen, miten voi ihmiseen mahtuakkaan niin paljon tunnetta : )
Kyllä sen hyvinkin tietää ja tuntee, silloin kun on rakastunut, ei siitä tunteesta voi erehtyä : )
Sait minut ajattelemaan haaveksien muusastani kesken työkiireiden, joten runosi on taasen hyvä : )
Salaperäistä, jännittävää ja romanttista täytyy aina kuulua hyvään rakkaustarinaan. Ja olisihan se suloista, jos olisi onnellinen loppukin : )
Kiitos sinunlaisestasi lukuhetkestä : )- tomppa2006
...kirjoitellut paljon kanssasi ja toivottavasti saan tehdä niin tulevaisuudessakin...
Takerrun vietissäsi tuohon "muusa" -sanaan, sillä olen miettinyt paljon sen merkitystä rakkaudesta kirjoittaville. Uskon useimman meistä ajattelevan runon syntyhetkellä juuri tuota kyseistä muusaa. Runo on tavallaan yksityinen tilitys jollekin henkilölle ja tämän vuoksi samalla tavalla ajattelevat pystyvät samaistumaan runoon ja löytämään siitä paljon omaan elämäänsä. Tälläisia ajatuksia talvi-illassa.
Kiitos padme viestistäsi.
- *MURUKULTA*
Jännittävää ja mystistä väreilyä..*huoh* Se on rakkautta oikeaa..
Ja se saa,,mmmm... Ja nyt omantunnon kysymys, Tomppa,,,Hymyiletkös sinä?... ;þ- tomppa2006
...toisen tunteista tekee rakkaudesta tavattoman jännittävää...
Vastaus omantunnon kysymykseen. Kyllä, minä hymyilen useimmiten kirjoittaessani runoja ja vastauksia viesteihin. Rakkausrunoa tehdessä myös liikutun joskus hyvin syvästi..
*tällä hetkellä hymyilen*
No voi hitsi,juuri kun eräälle
laitoin mystiikka sanasen,niin
samaisella sanalla Sinulla jo
otsikossa - mystiikka - jälleen
voisin vääntää,että taitaa meillä
olla samat aallot näissä peleissä.
Vai loukkaantuuko tuo meidän naisväki,
jos Rakkaudesta väännän Peliksi...ei
ne kuitenkaan tätä lue ja muutenkin
ehkä tuntevat minun sanailuni leikin
- toivon mukaan hyvällä - mutta
pahakin otetaan vastaan,sen verran
täytyy miestä olla.
Kyllä tämä mystiikkaa on ja laitetaan
mies vielä siihen mukaan,niin johan
elämän myrskyä seurataan jos nyt
sitten tyyntäkin välillä.
Runollasi on oivat sanavalinnat
ja ovat täyttä elämää,jämpti on
näin.Piste....hyvältä runosi tuntui.- tomppa2006
...vaikka sinäkin kirjoitat samasta asiasta, tämähän on toisinaan mystistä peliä...
Meille vähemmistössä olevilla on tavallaan etulyöntiasema tällä palstalla, koska naisväki tietää miehen logiikan olevan täysin eri puusta mitä heidän omansa on, joten meihin suhtaudutaan hymyilevän suopeasti. Näin minä luulen.
Kiitos dolan sanoistasi, piristävä tuulahdus kylmään talviyöhön. tomppa2006 kirjoitti:
...vaikka sinäkin kirjoitat samasta asiasta, tämähän on toisinaan mystistä peliä...
Meille vähemmistössä olevilla on tavallaan etulyöntiasema tällä palstalla, koska naisväki tietää miehen logiikan olevan täysin eri puusta mitä heidän omansa on, joten meihin suhtaudutaan hymyilevän suopeasti. Näin minä luulen.
Kiitos dolan sanoistasi, piristävä tuulahdus kylmään talviyöhön.Voi jos tuo sanomasi olisikin totta ja
kun minä olen ajatellut vähentää tänne
kirjoituksiani ainakin joksikin aikaa
mutta miten tämän nyt sitten klaaraan.
Toivotaan että naisväki ymmärtää meitä
vähemmistöjä.
Hyvää iltaa Sinulle ja vaikka talviyö
on kylmä niin toivotaan että peti
on lämmin.
- lindalinda1
' se on kaikkea '
Ja sitä miellyttävää mystiikkaakin,
kyllä - kyllä pidin ajatuksistasi ehdottomasti.- tomppa2006
...aiheesta tehdäänkään lauluja ja runoja...
Kyllä rakkauden täytyy olla erityisen suurta, siksi vertaukseni - se on kaikkea.
Kiitos sinulle lindal palautteesta.
- Laudi
Mystiikka!!! Pidän siitä :)
Hitsi että pidänkin!- tomppa2006
...tuo mystiikka sana hyppäsi silmilleni lukiessani erästä lehteä...
Harvinaista minulle, että ensin oli otsikko, johon kirjoitin runon. Useimmiten teen runon ja lopuksi mietin, sille sopivaa nimeä.
Minäkin pidän mystiikasta!
- vergeet-mij-niet
ja en pitänyt runosi herättämistä mielikuvista, riippuu siitä kummalta kannalta katsoo kirjoittamaasi. Tuo tuntemattomaan viittaava, toki suhteen alussa toinen on tuntematon, mutta tarvitaanko toistuvasti uusi ihminen, jotta voi kokea rakkauden. Tästä siis syntyi tämä pitämisen kaksijakoisuus. Hyvä on runosi toki herättämään ajatuksia.
- tomppa2006
...tuntemuksiisi löytyy ehkä siitä, että...
Runoni on tavallaan kooste kahdesta eri runosta. Kirjoitin aikaisemmin erään runon, jota en koskaan saanut loppuun ja nyt, kun aloin kokonaan uutta runoa, poimin vanhasta runosta osan mukaan tähän.
Ei toki tarvita toistuvasti uutta ihmistä rakkauden kokemiseen. Vanhassa vara parempi ja rakkaus vain syvenee vuosien saatossa.
Kiitos palautteestasi ja oikein kaunista päivää sinulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565680Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222477Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2691832- 1141727
- 941556
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos261502Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121311Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa381286Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391281Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3471271