Onko joku jo tehnyt sopimuksen ja onko toimitukset jo alkaneet?
Kraft&Kultur
28
5794
Vastaukset
- asti tarjous
voimassa, joten ei kande arpoa mitään jos kiinnostaa. Pistin eilen sähköpostitse sähköyhtiön vaihtopyynnon, heitin vebbisivu kertoo odotusajan olevan parisen viikkoa, varmaan nyt kauemmin, jos on innokkaita suomen edullisimman sähkön hankkijoita.
Aika perseestä koko show, nyt vaasan energiakin on taas kärjessä, meillä oli se syksyllä jolloin vaihdoimme sssoy:hyn, joka nyt on sikakallis.- Ei taida uskaltaa vaihtaa
Olen ollut Vaasan Sähkön asiakas jo muutaman vuoden. Ruotsalaisyhtiö houkuttelisi, mutta pelkäämpä pahoin että sisäänvetovaiheen jälkeen hinta nousee. Vaasan Sähkö on kuitenkin keikkunut halvimpien joukossa koko ajan ja pois lähdön jälkeen ei ole niin sanottua että pääsee ulkopaikkakuntalaisena takaisin "oman alueen" hinnastoon.
Pistin jo sähköpostia ja tiedustelin mahdollista hinnan laskua, ei ole kuulema ainakaan päätetty hinnan muutoksista, mutta eiköhän se kevään aikana laske. - muu alue
Ei taida uskaltaa vaihtaa kirjoitti:
Olen ollut Vaasan Sähkön asiakas jo muutaman vuoden. Ruotsalaisyhtiö houkuttelisi, mutta pelkäämpä pahoin että sisäänvetovaiheen jälkeen hinta nousee. Vaasan Sähkö on kuitenkin keikkunut halvimpien joukossa koko ajan ja pois lähdön jälkeen ei ole niin sanottua että pääsee ulkopaikkakuntalaisena takaisin "oman alueen" hinnastoon.
Pistin jo sähköpostia ja tiedustelin mahdollista hinnan laskua, ei ole kuulema ainakaan päätetty hinnan muutoksista, mutta eiköhän se kevään aikana laske.Mielestäni sähkön hinta on nykyisin sama kaikkialla. Minullakin sähkö tuli aikaisemmin "oman alueen" hinnastolla, mutta vuodenvaihteen hinnankorotuksen myötä näyttäisi hinta olevan sama molemmilla alueilla.
- näköjään
muu alue kirjoitti:
Mielestäni sähkön hinta on nykyisin sama kaikkialla. Minullakin sähkö tuli aikaisemmin "oman alueen" hinnastolla, mutta vuodenvaihteen hinnankorotuksen myötä näyttäisi hinta olevan sama molemmilla alueilla.
Muun Suomen hinta nousi myös 1.1.2009 ja oli korkeampi kuin oman alueen hinnat, mutta nyt näkyy tuleen muuhun Suomeen uusi hinnasto 15.2.2009, eli tästä päivästä alkaen ja hinnat ovat samat kuin omalla alueella.
Ilmeisesti on laskupainetta ja vanhojen katoa paikataan uusilla asiakkailla. Ruotsalaisyhtiö olisi kuitenkin puoli senttiä halvempi... pitäisiköhän sittenkin vaihtaa. - vaasan sähkö
Ei taida uskaltaa vaihtaa kirjoitti:
Pistin jo sähköpostia ja tiedustelin mahdollista hinnan laskua, ei ole kuulema ainakaan päätetty hinnan muutoksista, mutta eiköhän se kevään aikana laske.Hei te ahneet Vaasan sähkössä ml. toimitusjohtaja Hannu Linna. Karft & Kultur ottaa kohta yhteyttä.
Ilmoitelkaa kun ahneutenne vähenee ja pystytte taas kilpailukykyiseen hintaan. Otimme sähkötilauksen kaksi vuotta vuotta sitten kraft & kultur:sta 8.1.2009.
Sähkö alkoi virrata vasta 24.3.2009 jolloin saimme ensimmäisen yhteydenoton ko. puljusta.
27.6.2009 ensimmäinen lasku tuli VASTA 6.8.2009 toistuvista kyselyistä huolimatta.
Lopetimme heti paikalla sähkötilauksen Kraft & Kulturista, koska kuuden kuukauden odotus ei
ollut mielestämme ihan normaalia.
4 kk könttä-sähkölaskun maksaminen isohkosta omakotitalosta on se ensimmäinen rangaistus
jos erehtyy vaihtamaan tuohon P*SKA firmaan. Eikä siinä vielä kaikki.
Pyysimme maksusuunnitelmaa ja että laskun jakamista pienempiin osiin. Saimme maksusuunnitelman
sähköpostilla tilaamalla, koska eihän Vaasassa puhuta suomea.
Maksoimme kaikki erät sähkölaskusta ajallaan.
Kaikki meni niinkuin piti eikä ko. Kraft & Kulturista kuulunut mitään. Vähän yli vuoden kuluuttua 2011 tammikuussa OK-perinnältä tuli perintäkehoitus koko 5:n kuukauden sähkölaskusta ilman ainuttakaan muistutusta.
Koska Kraft & Kultur epäilytti jo silloin ja onneksi päätimme säästää kaikki kuitit maksetuista laskuista.
Huijareita näemmä on tuollakin alalla. Mitäs sitten jos ei oltais säästetty niitä kuitteja.
Sehän olisi Kraft & Kulturille sopinut.- Hinta ratkaisee
...miten ihmeessä jotain niin yksinkertaisesta asiasta, kuin sähkön toimittajan vaihto voidaan oikeasti tehdä näin vaikeaa? K&K on ollut itselläni kyseisen toimittajan Suomeen rantautumisesta asti, samoten kaikki muutkin halvimmalla sähköä toimittavat.. firmaa voi vaihtaa vaikka 4krt vuodessa, eikä todellakaan ole suuri vaiva. Mitä ihmeen "epäilemistä" jokaisessa halpaan hintaan toimittavassa firmassa on? Tekniikka kun ei muutu miksikään ja seuraa aika-ajoin hitnoja, vaihtaa aina tarpeen vaatiessa (hitnojen muuttuessa), niin säästää eniten. Kokeilkaapa joskus seurata vaikka voin tai maidon hintaa eri kaupoissa, vaihtelee tuon tuosta ja onko se nyt kuolemanvakava asia napata hyllystä kulloinkin halvin tuote?
- HuhPuh
TUSK4 kirjoitti:
Otimme sähkötilauksen kaksi vuotta vuotta sitten kraft & kultur:sta 8.1.2009.
Sähkö alkoi virrata vasta 24.3.2009 jolloin saimme ensimmäisen yhteydenoton ko. puljusta.
27.6.2009 ensimmäinen lasku tuli VASTA 6.8.2009 toistuvista kyselyistä huolimatta.
Lopetimme heti paikalla sähkötilauksen Kraft & Kulturista, koska kuuden kuukauden odotus ei
ollut mielestämme ihan normaalia.
4 kk könttä-sähkölaskun maksaminen isohkosta omakotitalosta on se ensimmäinen rangaistus
jos erehtyy vaihtamaan tuohon P*SKA firmaan. Eikä siinä vielä kaikki.
Pyysimme maksusuunnitelmaa ja että laskun jakamista pienempiin osiin. Saimme maksusuunnitelman
sähköpostilla tilaamalla, koska eihän Vaasassa puhuta suomea.
Maksoimme kaikki erät sähkölaskusta ajallaan.
Kaikki meni niinkuin piti eikä ko. Kraft & Kulturista kuulunut mitään. Vähän yli vuoden kuluuttua 2011 tammikuussa OK-perinnältä tuli perintäkehoitus koko 5:n kuukauden sähkölaskusta ilman ainuttakaan muistutusta.
Koska Kraft & Kultur epäilytti jo silloin ja onneksi päätimme säästää kaikki kuitit maksetuista laskuista.
Huijareita näemmä on tuollakin alalla. Mitäs sitten jos ei oltais säästetty niitä kuitteja.
Sehän olisi Kraft & Kulturille sopinut.Samoja kokemuksia mulla. Asiakaspalveluun ei vastata, palvelu byrokraattista, laskutuskaudet miten sattuu. Halvalla, ruotsalaisella halvalla ei saa mitään hyvää.
- tietämätönkö
Tarkoitus olisi vaihtaa tuohon Ruotsalais yhtiöön. Mutta mieleen tuli, että miksiköhän tuo yösähkö on halvempaa jopa päiväaikaan, kuin yleissähkö? Eli tuo yösähköhän kannattaa ehdottomasti ottaa
- utelias uuno
Tätä asiaa minäkin ihmettelin, mutta kun se on niin edullista niin rasti ruutuun ja ihmettelyt sikseen.
Niin, olen sopparin reilu pari vkoa siiten allekirjoittanut mutta sieltä ei ole kuulunut sen jälkeen mitään. Mutta toisaaltaan ei mikään ihme noilla hinnoilla, ja epäilen etteivät ole kovin raskastasta organisaatiota Suomeen perustaneet. - Ytinvoema
utelias uuno kirjoitti:
Tätä asiaa minäkin ihmettelin, mutta kun se on niin edullista niin rasti ruutuun ja ihmettelyt sikseen.
Niin, olen sopparin reilu pari vkoa siiten allekirjoittanut mutta sieltä ei ole kuulunut sen jälkeen mitään. Mutta toisaaltaan ei mikään ihme noilla hinnoilla, ja epäilen etteivät ole kovin raskastasta organisaatiota Suomeen perustaneet.Ei sitten tule minkäänlaista vastausta kyseisestä yhtiöstä tarjouspyyntöön.Olkoon vaikka kuinka kiire pitäisi asiakaspalvelu jollain lailla järjestämään.Hyvä on halvalla tarjota mutta taitaa toimitukset laahata perässä.Entäs jos tulee jotain muuta asiaa asiakaspalveluun odota 6 viikkoa vai.
- Trine
Ytinvoema kirjoitti:
Ei sitten tule minkäänlaista vastausta kyseisestä yhtiöstä tarjouspyyntöön.Olkoon vaikka kuinka kiire pitäisi asiakaspalvelu jollain lailla järjestämään.Hyvä on halvalla tarjota mutta taitaa toimitukset laahata perässä.Entäs jos tulee jotain muuta asiaa asiakaspalveluun odota 6 viikkoa vai.
Joko jollekin yhtiö toimittaa sähköä?
Itse lähetin sopimuspaperit kolme ja puoli viikkoa sitten takaisin allekirjoitettuna.
Ei ole tapahtunut mitään. - sähkö kaikille
Trine kirjoitti:
Joko jollekin yhtiö toimittaa sähköä?
Itse lähetin sopimuspaperit kolme ja puoli viikkoa sitten takaisin allekirjoitettuna.
Ei ole tapahtunut mitään.Minulle alkaa tulla sähkö 5.3. alkaen, on asiakaspalvelu varmaan ruuhkautunut kunnolla eikä ihme niillä hinnoilla :)
- E-Suomi
sähkö kaikille kirjoitti:
Minulle alkaa tulla sähkö 5.3. alkaen, on asiakaspalvelu varmaan ruuhkautunut kunnolla eikä ihme niillä hinnoilla :)
Kraft&Kulttuuriin siirtymistä.
Montako päivää sinulla "minulle alkaa" kesti, että 5.3. sähkö alkaa virrata ko. yhtiöstä? Milloin soitit/laitoit viestin tekeväsi sopimuksen heidän kanssa? Oliko sopimus selkeä vai jouduitko ottamaan heihin yhteyttä selvittelyjen vuoksi? Me sovimme tammikuussa PKS:n vihreä plussasta ja sähkö alkoi tulla kolmen viikon kuluttua. Laskuja ei ole vielä näkynyt siirrosta. - minulla alkaa
E-Suomi kirjoitti:
Kraft&Kulttuuriin siirtymistä.
Montako päivää sinulla "minulle alkaa" kesti, että 5.3. sähkö alkaa virrata ko. yhtiöstä? Milloin soitit/laitoit viestin tekeväsi sopimuksen heidän kanssa? Oliko sopimus selkeä vai jouduitko ottamaan heihin yhteyttä selvittelyjen vuoksi? Me sovimme tammikuussa PKS:n vihreä plussasta ja sähkö alkoi tulla kolmen viikon kuluttua. Laskuja ei ole vielä näkynyt siirrosta.Menihän siinä kieltämättä aikaa, olisinko laittanut sopparin sinne tammikuun loppupuolella...
Soppari oli selkeä, ei tarvinnut mitään lisäselvityksiä.
- MiQui
18.2 alkoi tulla ruotsalaista virtaa. Sopimuksen tein joskus tammikuun loppupuolella
- hippos.
säästöä tulee eikä ole ollut suuremmin ongelmia. katsotaan kuinka tämä yhtiö toimii
- Olen tyytyväinen
Olen ollut asiakkaana 2v ja kesällä tein 2v määräaikaisen 4,26/kwh alv, olen tyytyväinen. Kahden 1,5 vuoden kuluttua asia on toinen, mutta se on sen ajan murhe. Näin kuitenkin mennään kesäkuun loppuun vuoteen2012.
- perhe palola
täälä tehtiin samoin, fortumia on katsottu jo tarpeeksi
- niko.spennande
paperit kuitenkin tulivat sovitulla aikataululla joten kaikki mennyt niinkuin pitää.
- Tarkkailija Eko
niko.spennande kirjoitti:
paperit kuitenkin tulivat sovitulla aikataululla joten kaikki mennyt niinkuin pitää.
paljonko maksatte snt/kw sähköstänne? Kerron sitten oman, kun seuraava lasku tulee. Mikäli on yö/päivä, niin kertokaa myös se ja huom! Kertokaa eritellen koko sähkön hinta siirtomaksut ja sähkön hinta verot. Sitten sulakemaksu on oma maksunsa.
- K&K
Tarkkailija Eko kirjoitti:
paljonko maksatte snt/kw sähköstänne? Kerron sitten oman, kun seuraava lasku tulee. Mikäli on yö/päivä, niin kertokaa myös se ja huom! Kertokaa eritellen koko sähkön hinta siirtomaksut ja sähkön hinta verot. Sitten sulakemaksu on oma maksunsa.
Varautukaa!! Ko. yhtiö nostaa hintoja 15.3 -->
Kirje lompsahti postiluukusta. Nyt vaihtuu taas yhtö! Oli nimittäin 3 kk aikana jo toinen kirje että hinnat nousee!!!
- Älkää hysterisoiko
En ymmärrä mitä täällä kohkataan.
Olimme K&K:n asiakkaita edellisessä talossamme ja syksyllä kilpailutin uuteen taloomme sähkön. K&K voitti taas ja tein netissä sopimuksen, johon tuli automaattivastaus sähköpostiin. Sitten tuli jonkun viikon päästä tervetulotoivotuskirje ja laskut ovat tulleet normaaliin tapaan verkkoyhtiön laskutuksen mukaisissa jaksoissa.
Ihan tavallinen sähköyhtiö ja normaali laskutus... Älkää turhaa pelotelko ihmisiä.- ben p
Itsellä oli K&K:lla vuoden sopimus, varsin edullinen. Sen jälkeen sähkön hinta nousi siellä roimasti, niin perusmaksu kuin kWh-hinta ja käännyttiin keskisuomalaisen yhtiön puoleen, josta virran pitäisi alkaa tulla vähän yli viikon kuluttua.
Hyvin myönteisiä kokemuksia K&K:sta, mutta raha ratkaisee. Jos tulee sopiva tarjous, niin ilman muuta otan kyseiseen yhtiöön uudelleen yhteyttä.
- sepelipate
Kraft & Kulturissa oli työpaikka auki, ja minulle sanottiin että pääsin jatkoon. Yhtäkkiä heistä ei kuulunut mitään. Tämä oli sitä aikaa kun yhtiöstä paljastui parin sadan miljoonan huijaus.
Hämärä firma. Ja miksi ihmeessä energia ja kulttuuri on yhdistetty?
Kiinteistöhuoltoa ja joogaa :)
daijuja! - Hohhoijjaa taas
Hohhoijjaa... K&K:n asiakkaana tuli oltua useampi vuosi, kunnes hinta nousi. Sähkö tulee AINA samalla lailla, olipa myyntifirma mikä tahansa, mikä ihme sen ymmärtämisessä nyt on niin vaikeaa. K&K oli aikansa erittäin halpahintainen myyntifirma, ilman pitkiä määräaikaisia soppareita, säästin useita satoja euroja, ellei jopa tonnin (vois joskus laskea), eli ei valittamista. Asiakaspalvelu on ruotsalaiseen tapaan erittäin ystävällistä, samaa ei voi aina sanoa suomalaisista asiakaspalveluista..
Minäkin olen ollut K&K-asiakas sen Suomeen tulosta asti. Ainoa moitittava asia on, että lupasivat nettimaksun olevan mahdollista keväällä, mutta eivät kertoneet minkä vuoden keväällä - odottelin turhaan viime keväänä.
Mun sähkölaskut on niin pieniä, että on varaa maksaa se pieni WWF-lisäkin.
Soitin Fortumille, itse asiassa parikin kertaa, kysyäkseni että mistä ne oikein saa uusiutuvia energioita, kun ei sitä Suomessa tuoteta niin paljon, kuin fortumin asiakkaat saa. Vastasivat, että Norjan ja Ruotsin tuuli- ja vesivoimasta, sekä Tanskan tuulivoimasta. Ensin kyllä puhuivat vain Haminan tuulivoimasta, mutta se ei ole mahdollista.
- jarski 78
meille pamahti tänään sellanen 1100 e karhulasku vuosilta 2011 ja 2012 josta oltiin laskun mukaan maksettu jotain 600e jossain vaiheessa mutta eipä kertoneet että millon eikä kyllä laskuista jota siihen oli merkattu löytynyt meidän varastosta koska alkuperäiset erä päivät ei olleet samat muutamien päivien heittoja. hitto minkälaista poppoota ja kuulema usean kehotuksen jälkeen tämä tuli eipä ole kuulunut sitten sopimuksen katkoksien jälkeen. Hianoo!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577310Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393577Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3651937Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 861449
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247- 811154