Onnistuuko tehdä sellainen kaava että jos taulukossa 1 jossakin solussa on TOSI, niin taulukossa 2 piiloutuu tai poistuu kokonaan jokin solu tai koko rivi?
Solujen / rivien piilottaminen kaavoilla
3
573
Vastaukset
muuttele alueita sopivaksi
taulukon moduuliin
Private Sub Worksheet_SelectionChange(ByVal Target As Range)
HaeJaPiilota
End Sub
moduuliin...
Function HaeJaPiilota()
Dim solu As Range
With Sheets("Sheet1").Cells
Set solu = .Find( _
What:=True, _
LookIn:=xlValues, _
LookAt:=xlWhole, _
SearchOrder:=xlByRows, _
SearchDirection:=xlNext, _
MatchCase:=False, _
SearchFormat:=False)
End With
If Not solu Is Nothing Then
Sheets("Sheet2").Columns("F:G").EntireColumn.Hidden = True
Else
Sheets("Sheet2").Columns("F:G").EntireColumn.Hidden = False
End If
End Function- eikös tuossa
kysytty
Onnistuuko tehdä sellainen kaava että jos taulukossa 1 jossakin solussa on TOSI, niin taulukossa 2 piiloutuu tai poistuu kokonaan jokin solu tai koko rivi?
Mites tämä noilla onnistuu ? eikös tuossa kirjoitti:
kysytty
Mites tämä noilla onnistuu ?ei voi tehdä pelkillä kaavoilla, joten on käytettävä koodia...
koodi toimii siten, että kun taulukko1:ssä joku tieto muuttuu tarkistetaan löytyykö TRUE. Jos löytyi piilotetaan sarakkeet, muuten poistetaan piilotus.
pikkumuutoksilla voi esim. tyhjentää solujen arvot
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1764757- 123306
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402213Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly261984Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471916Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6661853- 1161816
- 1371737
- 451495
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101421