Heippa, jos joku haluaa kirjeenvaihtoon tälläisen tavallisen 23 vuotiaan varatun tytsyn kanssa, niin tänne eka sähköpostiosoitetta niin vaihdetaan sitä kautta osoitteet :)
Kirjeenvaihtoon?
33
7303
Vastaukset
- ...
Ja tämä ilmoitus ei sitten vanhene, rohkeasti nyt niitä sähköpostiosoitteita! :)
- Minä vain
Löytyisi kirjeystävä, rakastan kirjeidenkirjoittamista, välillä voi tosin hieman kestää kirjeisiin vastaaminen mutta vastaan kuitenkin aina kun kirjeen saan.
tässä sähköpostiosoitteeni: Kuura88@suomi24.fi
Kirjoittele sähköpostia jos kiinnostaa :) - Bondman3
Hei!
Olen mieshenkilö jolle voit meilailla os. sumujensilta(ät)hotmail.com
- limppu63
Moi...
- selvää
Että juuri tällaista jaarittelijaa tämän ketjun aloittaja varmaan etsii: ei mene turhaan aikaa kirjeiden lukemiseen.
Jos olisin nuorempi, niin kyllä mielelläni kirjoittelisin aloittajalle, mutta niitä kirjeitä ei ihan parissa minuutissa läpi luettaisi... Mutta kun en oo...
- Tonnikeiju
s-postini on limone90@netti.fi
Mielelläni alkaisin kirjottelemaan kanssasi :> - nurinkurin
eikös se kirjeenvaihtoa haluavan pidä oma osoite laittaa eikä muilta vaatia?
- poppise
minä voisin kirjoitella:) outi.valta@hotmail.com kirjoittele sähköpostiin jos haluat rueta kirjoittelemaan kanssani.
- myy84
Tässä olisi kans yksi ehdokas kirjekaveriks. Mailaile...
lumihiutale84@webinfo.fi- lapaset ja myssy
Vastaapa sinä tähän,olen nuori mies-----alapala@luukku.com
- a
ja vastaa varsinkin jos olet pk-seudulta tai läheltä!
anne@bastu.net - kirjekaveriksi?
Täällä myöskin halukkaita eli rakkauslapsi@hotmail.com
- ----------
Myös varattu mutta kun kumppani ei aina ymmärrä :(
Kirjoitellaan
lennart777@suomi24.fi- ----------------
Olen jo 65v ja eläkkeellä, näin ollen olisi aikaakin.
- Päiväis
---------------- kirjoitti:
Olen jo 65v ja eläkkeellä, näin ollen olisi aikaakin.
miten haluaisit viettää lopun elämäsi ,jos itse saisit päättää.
- mrGoshawk
Täällä olisi miekkonen joka myös kaipailee juttuseuraa :)
Meilaa os. mr.goshawk(at)gmail.com - prinsessatipa
moi
olen 40v tuula.
sulotar02@mail.com - Prinsessa______
Täällä myös 21 vuotias varattu typy kaipailee kirjeystävää joten mailaile gooyo@jippii.fi
- _pitsku_
Mulle saa kans meilata pitahaya1@hotmail.com.. Olen 22-vuotias varattu tytsy..
- suontausta
Terve vaan, täs on mun sähköposti suontausta_89@hotmail.com
Oon satakuntalainen sinkku poika Olisi mukava alkaa kirjottelemaan, mie oon pian 18 vuotta täyttävä naisen alku Kouvolasta ja etsin itekin kirjekavereita.
Mun e-mailini: laura.la@suomi24.fi- paate
olen 31vuotias poika jolla on ongelma olen rehellinenjasavuton ja alkoton pasikeskiruismaki@luukku.com
- :)
jos haluut kirjeenvaihtoon esimerkiks mun kanss nii täss on mun s-posti vi-gu@suomi24.fi
- kevättä mielessä
ystäviä
löytyykö pirkanmaalta tampereen lähettyviltä 45v naikkoselle kirje ja ehkä ystäväkin kaveria? olen avoliitossa joten miehiä ei hakusessa. olen liikunnallinen itsestä huolehtiva lapseton immeinen. huumorintajuinen ja vilkas.
laitappa sähköpostiosotetta tänne niin vastailen. - Paras kaikista
Joo-o, kaikki vaan kirjoittamaan ja jakelemaan s-postiosoitteitaan täällä, eihän se suinkaan kuulu aloittajalle.
Mutta asiaan. Minullekin voi kirjoitella. Olen mies/nainen, ikä 18 viiva 70 ja aivan hirveän urheilullinen kalja-veikko/pirjo. Siitä saa valita haluamansa, on sitten jokaiselle jotakin.
Ai niin se osoite, minunhan piti se vielä antaa...
kakka.potko@gmail.com - apuapuapuapuapua
haaha.. mä kyl kakka.potko kirjotan sulle. naurasin äänee tääl, mut ei kehtaa X´) söpö viesti oli. kirjotakko säki mulle?
pissa.housuissa@geemaili.com - merimarina
Olen Varattu, mutta onneton..nii ja diipa daapa taas. Etsin ystävää,(miespuolista) jonka kanssa voisi kirjoitella ja kenties tavata ulkoilun merkeissä koiralenkillä. Olen Turkulainen 30v nainen..olethan sinäkin Turusta tai niin läheltä, että voitaisiin tavata lenkillä koirien kera(minulla siis)eli kriteereitäni ovat että olet koira/eläinten ystävä ja pidät niiden kanssa harrastamisesta ja ulkoilusta. Elämästäni puuttuu niin paljon hyvää varsinkin kunnioitusta ja tukea..ripaus romantiikkaa..kyse ei ole siis erotiikasta. Ihan miehestä, joka on mies eikä pikkupoikanen. Sinun kanssasi on turvallista ja huolehdit itsestäsi.
Jos olet OIKEASTI näitä niin laitappa s-postia niin kerron enemmän.
belg.shepherd@gmail.com - Kirjekavereita
Terve,
Osoitteessa http://www.fi.penpal24.com/ on toimivan oloinen kirjeenvaihtopalsta, jossa on monista maista ihmisiä. Perinteiseen kirjeenvaihtoon (mielummin) kaipaisin suunnilleen samanikäistä ihmistä. Sukupuolella ei oo väliä tai mist oot.
Itse olen 19 vuotias armeijaa käyvä nuori nainen.
Itsestäni kerron enemmän kirjeessä:)
Osoitteen annan sähköpostilla
jopetso@hotmail.com
Viestii vaa tulemaan:D- Ampsu
Täällä myös 20v varattu tyttönen etsiskelee kirjeenvaihtoon ampsuu@luukku.com
- Stadin kundi
Mä voin alkaa Sun kirjefrendiksi.
Mun täytyy ensin kirjautua sisään, jota en voi nyt juuri tehdä. Mä teen kyllä sen.
Olen akateemisesti sivistynyt, joten roskapostia ei täältä tuu.
Asun Stadissa keskellä Meilahtea. - Anonyymi
Minä haluan laittaa ilomutuske neti kaveri piristää
Itse olen 54 vuotias nainen ilomantsita
Ikä saa olla 43 vuotias mies asu miellän Ilomantsissa
Harrasta virkkamista neulomista piirtämistä lue kirjoja katos telvistoa salatut elämät lenkele piirrän palapeliä teen kirjekuoria maalaan tauluja
pirjo.a.hattunen@gmail.com - Anonyymi
mina Torontosas leski 73v mies, tule skype coco6553, haluan koittaa suomen kielta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667