Olen melkein maidottomalla dieetillä. Mitäkähän keksisi jugurtin korvikkeeksi?
Pakasteessa on paljon marjoja, joita ennen söin jugurtin kanssa (nami nami). Ovat niin terveellisiäkin. Haluaisin syödä ne raakana, ei siis mitään kiisseliä yms. Mutta kun en keksi mitään!
Oisko ehdotuksia? Valmiit soijajugurtit ja soijajäätelö ovat vähän liian kalliita mun budjetille. Pitäis keksiä jotain, minkä voisi itse valmistaa.
Oisko vihjettä
maidottomalle?
3
371
Vastaukset
- siltään..
Kai sitä nyt marjoja voi syödä siltäänkin sekoittamatta mihinkään! Syö aavistuksen jäisinä, ovat siten parhaita.
- tai tee marenkia
Se on harmi, jos et pysty ostamaan soijatuotteita. Eipä tule mieleen kuin valkuaisvaahto, ellet sitten ole munallekin allerginen.
- maidoton
Miten olisi jos laittaisit sitä soijajugurttia tai vanilja Yosaa vain vähän kastikkeeksi marjojen päälle?
Tai tee vaniljakastike kaura- tai soijamaitoon. On vähän halvempaa kuin "jugurtit".
Marjoja voi syödä myös ihan siltään, sokerin (ja vaniljasokerin) kanssa, tai puuron kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131732Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411455- 761283
- 541173
- 741075
- 109999
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55970Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla7963Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850