Se on moron!
Maaliskuussa 7 päivä lennetään Malagaan. Kohde on Torremolinos ja siellä la Colina. Rantaradan asema Fuengirola - Malaga näyttää olevan ihan lähellä Google mapin mukaan.
Torren keskus ei varmaankaan ihan lähellä? Yks pysäkin väli? Rannasta viis, koska merivesi ei vielä lämmintä.
Lentokentälle matkaa 5 km.
Männään Torreen
6
1138
Vastaukset
- Ramon P
La Colinan renfe-asemalta on Torren keskustan asemalle matkaa reilut kaksi kilometriä. Torren keskustan asema on todellakin ihan keskellä kaupunkia. Välittömässä läheisyydessä on San Miguelin kävelykatu jota pitkin pääsee rantaan. Tälle alueelle keskittyy suuri osa Torren "kuhinasta".
- torre!!!!!!!
Torre on tosi kiva paikka,varsinkin kesällä.Talvella on vähän hiljaista,monet paikat kiinni.Olen itse ollut Torressa n. 25 kertaa,pääasiassa kesällä.Olen myös ollut Tammi,Helmi sekä Maaliskuussa ja voin kertoa että ilmat ovat aika arvaamattomat siihenaikaan vuodesta.Olen ottanut rannalla aurinkoa Tammikuussa mutta toisaalta värjötellyt sateessa Maaliskuussa.Todennäköistä kuitenkin on että Maaliskuussa on jo aika kivat ilmat.Anyway,mukavaa lomaa ja toivotaan mukavia kelejä.
- mualiskuussa
torre!!!!!!! kirjoitti:
Torre on tosi kiva paikka,varsinkin kesällä.Talvella on vähän hiljaista,monet paikat kiinni.Olen itse ollut Torressa n. 25 kertaa,pääasiassa kesällä.Olen myös ollut Tammi,Helmi sekä Maaliskuussa ja voin kertoa että ilmat ovat aika arvaamattomat siihenaikaan vuodesta.Olen ottanut rannalla aurinkoa Tammikuussa mutta toisaalta värjötellyt sateessa Maaliskuussa.Todennäköistä kuitenkin on että Maaliskuussa on jo aika kivat ilmat.Anyway,mukavaa lomaa ja toivotaan mukavia kelejä.
Lähtö viikon päästä!
Ajateltiin tehdä ainakin yksi retki. Kohteena el Chorro Aloran lähellä. Sieltä jatketaan Antequeraan. Sieltä takaisin Malagaan ja matkalla poiketaan Parque Nacional el Torcaliin. Siellä tehdään vaellusreitti, matkaa n. 3 km ja aikaa menee esitteen mukaan yli tunti vaihtelevassa maastossa. Kalliomuodostelmat kuulemma tosi erikoisia! Ne täytyy nähdä! Ja kevään kukat! Kamerat tietty mukana.
- Rampe ja Naukkis.
Olimme keskustassa viikon ja kovin oli hiljaista joka puolella, paljon kauppoja ja ravintoloita kiinni..
Ilmat oli kovin vaihtelevia, pari aurinkoista päivää ja muuten sai kulkea lämpimästi pukeutuneena.Ainoa mikä harmitti oli Finnairin lennot, myöhässä mennentullen. - saara
Minäkin juuri viikon olleena voin kertoa, että merivesi on todella kylmää!
Aurinkoa ja rusketusta (=palamista) vaaleaihoiselle suomalaiselle kyllä tarpeeksi.
Gibraltarille kannattaa kuitenkin mennä vain shoppailu-reissulle, meitä ei ainakaan tilatulla opastetulla matkalla viety huipulle.
Meillä on kuvia (kaukaa kylläkin) tuosta hotelli La Colinasta. Luulin,että se romahtaa pian :)
Ei ole Torren keskus ihan lähellä tuota hotellia, mutta saattaapi olla ilmainen bussikuljetus kaupungille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564740Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202245- 1031414
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos221314- 861289
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1261084Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel671026Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75945Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi252935- 65906