Onko auto hyvä hankinta?
Auto on ketjukoneella! Onko ketju kestävä? Kun minulla on ollut ketjukoneella oleva Vectra ja siitä pamahti ketju poikki!
Sen jälkeen en ole hankkinut yhtään ooppelia...
Mitä mieltä olette?
12
1025
Vastaukset
- koneet
Opelin koneet ovat yleensä hammashihnalla, ja saattoivat pamahtaa jo 30.000 km kohdalla ja rikkoa moottorin. Opelin nokka-akselin hammashihnan toteutus onkin maailmankuulu huonoudestaan ja Vectran kaikkein kamalin, Vectrassa nyt ei oikeastaan muuta ollutkaan kuin vikaa vian jälkeen. Sitä vastoin Mazdan, kuten malli 323, hihna kesti aina vähintään 100.000 km eikä tarvinnut pelätä ennenaikaista katkeamista. Kesti sen, mitä luvattiin.
Mazda6:ssa on ketju, mikä on luotettavin ja kestävin.- ne menee
poikki jos ei vaihda öljyjä aikanaa ja vesipumppua mutta mazda ruostuu vaikka tekis mitä suojauksia
- nipponisti
tekniikka kestää, mutta ole korin kanssa tarkkana, nimittäin se ärrällä alkava sana, mitä täällä ei saisi mainita, tykkää muhia mazdan pelleissä, varsinkin jos ei ole r.suojatu, ja vaikka olisi, voi saumakitit irtoilla ovista...
- etsisin
2,0l koneella olevia.
nimm
Kadella 2,0 kummalakin yli 100tkm ajaneena!
Ps ruoste - missä sitä on? - Lukenut vaan jostain
Jostain tosiaan luin vaan,että just tossa moottorissa (2.3) on ollu runsasta öljynsyöntiä ja jos sitä ei oo ajoissa huomannu,ni koko kone jouduttu vaihtaan (vai oliko peräti että jokatapauksessa meni vaihtoon?).. Henk.koht. kokemusta ei tosiaan oo, netistä luin.
Ja mitä ruosteeseen tulee ni siitäkään ei ole kokemusta, sillä koskaan en ole Mazdaa omistanu, mutta sen voin sanoa että autoa tulee pestä säännöllisestä ja hyvin aivan kuten hiuksiakin.. Sanoohan sen järkiki.- hämärtämistä
Mitä helvattia sotkea 2.3 l moottoria tähän, jos kaveri sanoo etsivänsä 2.0 l moottorin Mazdaa. Mazdan 1.8 ja 2.0 l moottorit ovat parasta, mitä on tarjolla, eivät syö öljyä, bensaakin vain kohtuullisesti ja todella käyttövarmoja liki ikuisia koneita.
Tyypilliseen Kauna-Kallen tapaan pitää yrittää hämärtää itse asia, vaikka ei autosta mitään kokemusta, vain Suoli24 samanlaisten paskanpuhujien kateuspuheita.
Minulla on kokemusta ja kokemuksesta voin sanoa, että Mazda6 on ylivoimaisesti paras tähän astisista autoista, kun kokemusta on myös Renaultista, Peugeotista, Nissanista, Opelista, Volkwagenista ja Volvosta.
Facelift Mazdassani ei ole ruostetta, katsastus sanoi auton olevan kaikin puolin erinomaisessa kunnossa. - virheestä
hämärtämistä kirjoitti:
Mitä helvattia sotkea 2.3 l moottoria tähän, jos kaveri sanoo etsivänsä 2.0 l moottorin Mazdaa. Mazdan 1.8 ja 2.0 l moottorit ovat parasta, mitä on tarjolla, eivät syö öljyä, bensaakin vain kohtuullisesti ja todella käyttövarmoja liki ikuisia koneita.
Tyypilliseen Kauna-Kallen tapaan pitää yrittää hämärtää itse asia, vaikka ei autosta mitään kokemusta, vain Suoli24 samanlaisten paskanpuhujien kateuspuheita.
Minulla on kokemusta ja kokemuksesta voin sanoa, että Mazda6 on ylivoimaisesti paras tähän astisista autoista, kun kokemusta on myös Renaultista, Peugeotista, Nissanista, Opelista, Volkwagenista ja Volvosta.
Facelift Mazdassani ei ole ruostetta, katsastus sanoi auton olevan kaikin puolin erinomaisessa kunnossa.Tuli kirjoitettua väärä todistus, kaverihan etsii juuri 2.3 l Mazdaa. Siitä moottorista en tiedä, muut moottorit tunnen ja pysyn sen takana, mitä edellä sanoin 1.8 ja 2.0 l moottoreista ja Mazdasta ylipäätään.
hämärtämistä kirjoitti:
Facelift Mazdassani ei ole ruostetta, katsastus sanoi auton olevan kaikin puolin erinomaisessa kunnossa.on järkevin moottori eikä syö sen enempää öljyä ja on yhtä taloudellinen kuin 2.0, erilailla vaan voimareserviä, ohitukset lähtee kuin tykinsuusta.
Ja varusteet ja jousitus on eri samoin alustaa parannettu.- nipponisti
hämärtämistä kirjoitti:
Facelift Mazdassani ei ole ruostetta, katsastus sanoi auton olevan kaikin puolin erinomaisessa kunnossa.onko parannettu faceliftiin ruostesuojausta? Kaveri kun osti -03 mallisen, niin sai viedä heti peltisepälle.
- siis sinun
hämärtämistä kirjoitti:
Facelift Mazdassani ei ole ruostetta, katsastus sanoi auton olevan kaikin puolin erinomaisessa kunnossa.Mutta minun autossani oli ruostetta.2003 lähti meiltä kuin kuppa töölötä.Onneksi ottivat vaihdossa.
Meitä on paljon,älä vesitä juttujamme.
koneessa ei ketjua ole jos tarkoitat "jakopäänhihnaa" itselläni vm 2003 ja siinä ainakaan ei ole, tiedä sitten jos uusiin lisänneet.
Itse ajanut nyt 140tkm ja yksi vika on ilmennyt...parkkipolttimo paloi eikä mene enää takuuseen kuulemma...
Muuten pelittänyt hyvin.että kone vaan paranee km myötä, ja istuu tiessä kuin tauti, ainakin aero varusteilla ja kun rengaskokoa vähän kesärenkaisiin muuttaa niin ajo-ominaisuudet parantuu.
Öljyn olen vaihtanut 20tkm välein ja välissä joutunut hieman lisäämään. Kerran kokeilin ajaa 20tkm ilman lisäystä ja alarajalle putoaa mutta ei paljon syö 2 dl. Kuluu siksi koska kone kiertää aikalailla.
Mutta on ihan eriplaneetalta luin 2.0 tai 1.8
Suosittelen, keskikulutuskin on vaan 7,5 -8.5 koska koneessa tosi hyvä vääntö, kolmosella lähtee tasaisella liikkeelle.
2:lla kulkee kierroslukujen rajoissa keveysti 120
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 482618
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792158
- 951966
- 321732
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301320Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319