- Muna vai Kana ?
perimmäisten kysymysten äärellä
38
542
Vastaukset
Kanasena vastaan et; muna.
- Alien-8
et kana;D
- Toukka
munasena vastaan et : kana
Oliks tää nyt tässä ? - Toukka
Alien-8 kirjoitti:
et kana;D
mites sitte toi että: six pack tai koko tiu ?
- Alien-8
Toukka kirjoitti:
mites sitte toi että: six pack tai koko tiu ?
six-pack tai useampi,ja sen jälkeen paistetaan ja syödään tiu munia,ettei aamulla ole krapulaa.
- impi-lempi
vastaan muna ;O)
vastata, että
munaton kana eli kukko- Toukka
että: Löysä vai kivikova ?
Löysä on helpompi niellä.. kun taas toisaalta kivikova ei mee ilman pureskelua.. kun taas toisaalta löysä on aina.. no, löysä.. periaatteessa en tykkää löysäilystä paitti jos se löysä oon mä itte.. vastaan; kivikova.
- impi-lempi
Munan pitää olla kova :)
- Toukka
Sen verran oisin vielä vaivannut, että: -vapaasti kasvatettu vai vankeudessa kasvatettu, siis muna?
- Huudan
Puskasta!
- Toukka
Huudan kirjoitti:
Puskasta!
sieltä puskasta huutelemasta-ei se muna siellä ole.
- impi-lempi
vapaana kasvanut...vai kanan...hei, MITÄ sää kysyit ?? :O/
- Alien-8
Kanoilla on munat,ja niin on kukoillakin..
Mitenkähän tämä pätisi ihmisiin?Jos naisellakin olisi munat,niin mihin meitä miehiä enää tarvittaisiin?Naiset voisivat saattaa itse itsensä raskaaksi..
Voe jessus..- impi-lempi
ei se niin mene ;O) Kyllä nainen haluaa muutakin, kuin olla aina raskaana, eli kyllä sitä miestä tarvitaan ihan vaikka vaan...hmm... viihdyttämään naista ;O)))
- Alien-8
a-v kirjoitti:
vaikeita funtsi, juo vaikka kahvia välillä;)
mukillista,ja se riittää iltapäivään:)Täytyy kai lähteä pienelle happihyppelylle,että piristyis,eikä tuollaiset filosofoinnit painais mieltä;))
Alien-8 kirjoitti:
mukillista,ja se riittää iltapäivään:)Täytyy kai lähteä pienelle happihyppelylle,että piristyis,eikä tuollaiset filosofoinnit painais mieltä;))
ei siitä sitte oo konstiksi;)
Hyvät hyppelyt sulle;)- Alien-8
impi-lempi kirjoitti:
ei se niin mene ;O) Kyllä nainen haluaa muutakin, kuin olla aina raskaana, eli kyllä sitä miestä tarvitaan ihan vaikka vaan...hmm... viihdyttämään naista ;O)))
Sehän on ikivanha ajattelutapa,jossa naista pidetään vain synnyttäjänä.Nythän eletään sentään jo 2000-lukua,jolloin naisenkin "viihteelliset"tarpeet huomioidaan:)
- p_dude
vastaan taas munanytimestä kaivamani lyhyen ja ytimellisen vastauksen tyylilleni uskollisena tässäkin asiassa ja hiukan sen vieressä,eli siis vapaasti kasvatetun kanan vangitsema muna tuottaa suurimman kull...kulinaarisen tyydytyksen nauttijalleen ja jos muna osaisi puhua niin epäilemättä sekin olisi samaa mielipuolta
- Toukka
Olet ainoa kommentoija joka olet lähestynyt aihetta tieteellisen tarkasti unohtamatta eettismoraalisia näkemyksiä.
Hatun nosto. - p_dude
Toukka kirjoitti:
Olet ainoa kommentoija joka olet lähestynyt aihetta tieteellisen tarkasti unohtamatta eettismoraalisia näkemyksiä.
Hatun nosto.tunnustus raskaasta aivottomasta pähkäilystä lämmittää aina mieltä
- Toukka
ja Muna mielessä = kevyt kenttälounas=MUNAkas.
- Toukka
a-v kirjoitti:
Mä juon kahvia, ilman munaa, oman kanamaisuuteni loisteessa paistatellen.
voinko heittää kysymyksen:
"Jos juo kahvia yöllä, munan kera, niin onko se ns. päiväkahvi ?
Eihän se mulle tietysti kuulu mutku. Toukka kirjoitti:
voinko heittää kysymyksen:
"Jos juo kahvia yöllä, munan kera, niin onko se ns. päiväkahvi ?
Eihän se mulle tietysti kuulu mutku.jos kyseessä on ns. päiväkahvi niin kyllä se silloin on päiväkahvi, ajankohdasta riippumatta.
Sinänsä munan läsnäolo ei tee mistään juontihetkestä päiväkahvia... vaikka toki elementit eli värkit siihen silloin onkin olemassa...
Kysy lisää, mulla on selityspäivä.
M.K.H.- Toukka
a-v kirjoitti:
jos kyseessä on ns. päiväkahvi niin kyllä se silloin on päiväkahvi, ajankohdasta riippumatta.
Sinänsä munan läsnäolo ei tee mistään juontihetkestä päiväkahvia... vaikka toki elementit eli värkit siihen silloin onkin olemassa...
Kysy lisää, mulla on selityspäivä.
M.K.H.Vielä aiheesta kysymys: "Mikä tai kuka on Munamankeli" ?
Toukka kirjoitti:
Vielä aiheesta kysymys: "Mikä tai kuka on Munamankeli" ?
No munamankelihan on perinteisen käsityksen mukaan miesten polkupyörä eli fillari, jossa on korkealla oleva pitkittäissuuntainen tanko eli runko. Kutsuttakoon sitä nyt sitten miksi hyvänsä.
Nykykäsityksen mukaan munamankeli voi olla mitä tahansa jos sillä vain pystyy mankeloimaan munat. Eriasia sitten, miksi kukaan haluaisi niin tehdä.- Toukka
a-v kirjoitti:
No munamankelihan on perinteisen käsityksen mukaan miesten polkupyörä eli fillari, jossa on korkealla oleva pitkittäissuuntainen tanko eli runko. Kutsuttakoon sitä nyt sitten miksi hyvänsä.
Nykykäsityksen mukaan munamankeli voi olla mitä tahansa jos sillä vain pystyy mankeloimaan munat. Eriasia sitten, miksi kukaan haluaisi niin tehdä.Wikipedian sivuilta. Kiitos paljon, tiedonjanoni on nyt tyydytetty.
Mulla on yksi toinen kyssäri mielessä mutta sillä ei ole mitään tekemistä muna-asioiden kanssa niin kysyn sitä erikseen pikapuoliin. Toukka kirjoitti:
Wikipedian sivuilta. Kiitos paljon, tiedonjanoni on nyt tyydytetty.
Mulla on yksi toinen kyssäri mielessä mutta sillä ei ole mitään tekemistä muna-asioiden kanssa niin kysyn sitä erikseen pikapuoliin.Älä anna mun odottaa koko päivää, pelkään et selitystulvani ehtyy.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565360Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212367- 1141607
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2321564- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91153Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3101116- 721047