Vastailkaa viisaammat! Mistä johtuu ilkeä räsähdys, kun laitan sterot päälle. Räsähdys kuuluu vasemmasta kajarista. Sterot on jotain 80 luvun Philips stereokeskus(iso) eli vielä hengissä ja voimissaan äänen kannalta(erittäin tuhditbassot) ei huvittas hävittää(antiikkia) joten vastailkaa !
Ilkeä räsähdys
Alivälkky ?
2
499
Vastaukset
- rele, joka
kytkee signaalin vähän ajan päästä kun powerinappia on kytketty, eli kuuluko kevyt naks vahvarista.
Jos releen kontaktit ovat likaiset tai kuluneet, josko siitä tulisi kytkentäräsähdys. - mulla oli joskus sama juttu
mulla tuli aymahaan sama juttu kun ostin vanhan jammun käytettynä,juuri sama vika.vein jammun korjattavaksi ja siihen asennetiin uusi kierto kytkin se jolla saa muutettua lesarin,nauhurin tai cd kohalleen.makso 124markkaa käytä vehe korjaamossa ja käske tarkastaa vehe muutenkin ettei juotoksissa ole katkoksia mulla pätki kerran sen takia 20 vuotta vanha vahvistin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911254Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48824
- 70820
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50625