Ihan vaan yleisesti...
Onko tää palsta pelkkää paskan jauhamista?
Eli kannattaako aloittavan H-D puljun täällä mainostaa?
Onko täällä kunnon motoristeja vai noup?
Mainos
4
559
Vastaukset
- motoristeja
täällä sekä että,itse motoristi ja sitten noita vitsiniekkoja löytyy,kateellisia löytyy.myy niille niin ehkä niidenkin suusta tulee asiaa
No, en tiedä muista, mutta mullon eukon pyörä keittiössä ja oma on olohuoneessa peräkärryn kaa (Fättäri 1000 kg:n pommin mukaan tehty peräkärry). Kilsoja tulee kesässä 20 000 - 30 000 kn eli oonkohan vielä ihan oikee hdmies? Määtiijä......
- merkkierkki
Hd-mies. Et ole , kun sitä pitää täällä mainostaa.
Ja varsinkin täällä.
Ei täällä paljoa näy oikeaa keskustelua, suuri osa kirjoittajista on ei potentiaalisia asiakkaita. Hyödyllisempää voi olla pyrkiä mainostamaan alan julkaisuissa... Toisaalta keskusteluissa ei saa mainostaa tuotteita tai palveluja. Varsinkin tämä HD -palsta on huippukeskustelua...))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602814
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322385- 792208
- 602033
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398