Osta HD ja oot onnellinen? Mikä on, kun Harrikka on tallissa ja ei vaan homma toimi?
1. Se ei oo kun moottorikelkka - jota esitellään kesäisin naapureille.
2. Eikä 4000 km vuosikilsoilla pääse kuin omaan egoon.
Mikä mättää:
1. HD pitää oivaltaa - se on elämäntapa. Aivan kuin muutkin mp- ja muut moottorihärvelit. Ken siihen sitoutuu, niin sit se on menoa...
2. Siihen pitää sitoutua eli rakastua, parhaiten se onnistuu ajamalla 100 - 500 km:n lenkki.
3. Tiedätkö, kuinka hyvin HD pitää arvonsa? Paljon paremmin kuin muut pyörät, autoista puhumattakaan...
Neuvoja:
1. Elä osta HD:ta 1.pyöräksesi - pyörä saattaa viedä kuskia aika helposti...
2. Jos haluat "rispectiä" HD-kuskien keskuudessa, nin älä tule uusissa ajokamppeissa näytille - sitä saat vasta vuosien HD-kokemuksen myötä (esim. kokoontumisajoissa, mitkä on mukavia ja mistä saapi pillua - siis kokeneet HD kuskit - "prospecitit" unohtakaa koko homma, jos meinaat HD-miehen tyttöystävää iskeä, nii siin käy yleensä kalpaten. Hyvä vaihtoehto on tällöin runkkaus ulkovessan takana. Sekin on hyvä vaihtoehto - siinä tilanteessa).
Terveisin: hdmies / 30 000 km / vuosi / harrikalla
Vähän rotia
8
1492
Vastaukset
- hd-hemmoissa
on matalaotsaisuus. Jos saat kaksi sormea sopimaan kulmakarvojen ja entisen hiusrajan väliin niin unohda hd.
- kokoontumisajoihin
Kenenkään perse ei kestä moista vatkausta, minkä maamoottori tuottaa.
Katso HD-rallin parkkipaikaa. Se on täynnä pakettiauoja, joilla ne huarilikat tuodaan paikalle.
Tosi on. - BMW ruusteri
kokoontumisajoihin kirjoitti:
Katso HD-rallin parkkipaikaa. Se on täynnä pakettiauoja, joilla ne huarilikat tuodaan paikalle.
Tosi on.Noi maamoottorijutut voisi siirtää oikealle palstalle.
http://personal.inet.fi/koti/ptp/bmw15.htm
Ps. löytyy läheltä - hulluenska
Tosi on.Sen sanon ja omalla profiililla.minulla ollut elämässäni pyöriä kolmisen kymmentä ja sulle asiasta ymmärtämättömälle turha edes yrittää selittää.Mutta sen vaan sanon.Hd pitää hyvin arvonsa,tosin vaikuttaa lama näihinkin.Sitten pillun saaminen ei ole siitä kiinni millä ajaa,pelimies on pelimies.Ja täytyy sanoa että suurimmaksi osaksi hd harrastajat hemmetin hyvää porukkaa.huolto autoja heh,no jossakin määrin olet oikeassa.30-40 luvun harrikoilla tulevat,jotkut siiseivät kaikki ovat pyytäneet huoltoauton mukaan.montako niin vanhaa japanin pyörää olet nähnyt liikenteessä.tämä on elämäntapa,tämä on kivaa.ja voi hitto kun nällä on mukava ajaa.ja tiedätkös setä selittää minä tykkään kun vähän tärisee.Näissä sielu.Ei ole tylsää ajaa.minä tykkään, vaimo tykkää.niin joo mulla todellakin vaimo.ja hän sanoi meidän pihalle kulta ei sitten tule enää mitään muuta merkkiä pihalle.aivan loistava nainen
- ilmiselvästi
hulluenska kirjoitti:
Sen sanon ja omalla profiililla.minulla ollut elämässäni pyöriä kolmisen kymmentä ja sulle asiasta ymmärtämättömälle turha edes yrittää selittää.Mutta sen vaan sanon.Hd pitää hyvin arvonsa,tosin vaikuttaa lama näihinkin.Sitten pillun saaminen ei ole siitä kiinni millä ajaa,pelimies on pelimies.Ja täytyy sanoa että suurimmaksi osaksi hd harrastajat hemmetin hyvää porukkaa.huolto autoja heh,no jossakin määrin olet oikeassa.30-40 luvun harrikoilla tulevat,jotkut siiseivät kaikki ovat pyytäneet huoltoauton mukaan.montako niin vanhaa japanin pyörää olet nähnyt liikenteessä.tämä on elämäntapa,tämä on kivaa.ja voi hitto kun nällä on mukava ajaa.ja tiedätkös setä selittää minä tykkään kun vähän tärisee.Näissä sielu.Ei ole tylsää ajaa.minä tykkään, vaimo tykkää.niin joo mulla todellakin vaimo.ja hän sanoi meidän pihalle kulta ei sitten tule enää mitään muuta merkkiä pihalle.aivan loistava nainen
läpäissyt tuon sormitestin.
- HDSIKANISKA
Tosi on.Käyppä kurkkaamassa joskus HD-kokoontumisissa, edes kerran elämässä, kun näköjään et ole paikalla käynyt. Tuommoisiin kunnon kokoontumisiin ei ajeta sisälle kuin oikean merkkisillä pyörillä. Kaikki muut ajoneuvot jäävät alueen ulkopuolelle. Transit miehillä on sitten omat ajonsa.
- kun meikkaa
Mä hankasin kypärää ja nahkatakkia autotallin lattiaan.
- sit ne oli cool ja sain respektiä heti tuolla parkkiksella.- tehdä myös
pyörällekin. Hinaat vain kyljellään sitä vaikka jossakin lähimarketin parkkipaikalla. Muista hinata sitten oikeaan suuntaan ettet jää myöhemmin huijauksesta kiinni kun naarmut ovat väärään suuntaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329