Eli kuinka monta kertaa kuukauden aikana olette sekstailleet?!? ja onko tärpännyt kuinka pian?!? Itsellä kuussa kertoja noin 4-8 kertaa...
Kuinka monta kertaa kuussa?
13
1187
Vastaukset
- useammin
Jos lasta yritätte niin ovulaation aikana joka toinen päivä mielellään peittojen heiluttelua. Niin on kokoajan "siemeniä saatavilla".
- ylva
kuinka kauan harrastatte tuota joka toinen päivä.. viikon vai kauemmanki..
me ollaan puoli vuotta sekstailtu kolme kertaa aina ovulaation aikana eikä ole tärpännyt.. eli liian harvoinko..
kierron muissa vaiheissa satunnaisesti.. - harvoin!
ylva kirjoitti:
kuinka kauan harrastatte tuota joka toinen päivä.. viikon vai kauemmanki..
me ollaan puoli vuotta sekstailtu kolme kertaa aina ovulaation aikana eikä ole tärpännyt.. eli liian harvoinko..
kierron muissa vaiheissa satunnaisesti..Sua ei taida noi sänkyhommat kiinnostaa?
- rakastelua ja
raskaana ollaan, suosittelen.
- -CatWoman-
Joka päivä ovulaation aikana, alkaen pari-kolme päivää ennen ja jatkuen kolme-neljä päivää jälkeen. (ovulaatio on noin 14 päivä edellisten kuukautisten alkamisesta laskettuna)
Toisella kierrolla tulin raskaaksi.- että ovulaatiookaan
ei ole välttämättä joka kuukausi, joten ovulaatiotestien tekeminenkin käy kalliiksi, kun sitä plussaa ei välttämättä tule silloin, kun normaaleilla ihmisillä, niin silloin pitäisi peittoa heilutella joka päivä!
Ja kuinkahan monta kuukautta...
- voi tärpätä kerrankin
hei! sanon kokemuksella sen että ei tarvitse kun kerran, niin tulee raskaaksi, jos se sattuu kohdalleen. monet naiset ovat tulleet kerran rakastelulla raskaaksi.
- säälittävästi
1-2 krt kuussa. Joo, ei ole helppo raskautua EI! Miehen halut melko niukassa. Monet itkut oon itkeny. Turha siis lähtee hoitoihin vuoden "yrittämisen" jälkeen, lääkärithän nauraa meidät pihalle.
- .................
säälittävästi kirjoitti:
1-2 krt kuussa. Joo, ei ole helppo raskautua EI! Miehen halut melko niukassa. Monet itkut oon itkeny. Turha siis lähtee hoitoihin vuoden "yrittämisen" jälkeen, lääkärithän nauraa meidät pihalle.
Mikä sun miestä vaivaa? Onko ennen ollut innokkaampi, siis ennen ku aloitte yrittää vauvaa?! Tietty yksi kertakin riittää, mutta se vaatii vaan just sen oikean hetken, että toivottavaa olisi useampi kerta. Meilläkin ollu melko vähän yrityksiä, 5-6 kertaa, mut nyt yhdessä päätettiin, että yritystä lisää peliin, ja kumpikin haluaa siis muutenkin, ei vaan pelkkä vauva mielessä. Yritä puhua miehelle ja anna aikaa. Meillä ainakin oivallettiin, että halutaan oikeesti se vauva ja yrityksiä on oltava enemmän. Kyllä se siitä:)
- alussa
................. kirjoitti:
Mikä sun miestä vaivaa? Onko ennen ollut innokkaampi, siis ennen ku aloitte yrittää vauvaa?! Tietty yksi kertakin riittää, mutta se vaatii vaan just sen oikean hetken, että toivottavaa olisi useampi kerta. Meilläkin ollu melko vähän yrityksiä, 5-6 kertaa, mut nyt yhdessä päätettiin, että yritystä lisää peliin, ja kumpikin haluaa siis muutenkin, ei vaan pelkkä vauva mielessä. Yritä puhua miehelle ja anna aikaa. Meillä ainakin oivallettiin, että halutaan oikeesti se vauva ja yrityksiä on oltava enemmän. Kyllä se siitä:)
oli enemmän seksiä, luonnollisesti ;) Pikkuhiljaa kerrat vähenivät ja vuoden verran menty tällä 1-2krt kuussa. Asiasta olemme paljon puhuneet ja välillä riitojakin syntynyt. Miehen halut ovat vain vähissä. Ja paineitakin on, vaikka aivan turhaan. En ole väkisin miestä petiin kaapannut, vaan juuri kuten sanoit, annan aikaa. Sitten kun hänkin oivaltaa, ettei lapsi(jota HÄNKIN toivoo) tule pelkästä vihellyksestä, niin eiköhän lahkeisiin tule vipinää =) Toivon vaan, ettei siihen mene montaa vuotta..
säälittävästi kirjoitti:
ota yksityiseen lääkäriin yhteyttä, ja kerro heille asiasi, he auttavat mielellään sinua.
- ...........
alussa kirjoitti:
oli enemmän seksiä, luonnollisesti ;) Pikkuhiljaa kerrat vähenivät ja vuoden verran menty tällä 1-2krt kuussa. Asiasta olemme paljon puhuneet ja välillä riitojakin syntynyt. Miehen halut ovat vain vähissä. Ja paineitakin on, vaikka aivan turhaan. En ole väkisin miestä petiin kaapannut, vaan juuri kuten sanoit, annan aikaa. Sitten kun hänkin oivaltaa, ettei lapsi(jota HÄNKIN toivoo) tule pelkästä vihellyksestä, niin eiköhän lahkeisiin tule vipinää =) Toivon vaan, ettei siihen mene montaa vuotta..
luulen, et siinä käy just niin, että mies tosissaan oivaltaa kanssa,että jos lapsen haluaa oikeasti, niin on toimittava useammin:) tsemiä teille!
- siinä
nasupasu2 kirjoitti:
ota yksityiseen lääkäriin yhteyttä, ja kerro heille asiasi, he auttavat mielellään sinua.
on, että vain vapaapäivinä mies jaksaa/haluaa sekstailla? Ei edes ole missään fyysisesti rankassa työssä.. Onko muilla kokemusta??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564850Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031434
- 881352
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231346Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1301141Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681075Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi261980- 72967
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955