Minä olen saanut itämään Lord Nelson siemenistä alut, mutta nyt on propleemi. Minkä kokoisena minä koulin ne purkkeihin ja laitanko ensin vaikka kertakäyttömukeihin. Viimevuotisissa ei ole eloa, kuin kahdessa joten haluaisin, että saisin nämä alut nyt onnistumaa. Minulla oli ennen montakymmentä komeaa pelakuuta, kun pimeässä komerossa niitä talvehitin. Nyt kun yritin valoisassa ei onnistunut. Kastelin vissiin liikaa.Kyselin viime vuona yhtä kukkasta, jota en tiennyt, nyt se selvis tuosta siemenlehdestä. Se oli Titonia, komeasti kukki, mutta jonkun lannoitusvirheen tein, kun lehdet meni mustiksi??Vai oliko kesän vika?? Jaa tästä tuli nyt näin pitkä sepustus, jos joku neuvois minua noista pelakuista, etten tappais niitä. Kiitos jo etukäteen, luulen,että pelakuuasiantuntijoita löytyy.
Pelakuista kyselen.
Kauris
1
510
Vastaukset
akkunalla. Niin tänäänkin, uusia ja vanhoja.Kylvin minä siemenistä tänäkin keväänä, mutta vain yksi siemen niistä iti. Mutta hyvin monena keväänä olen laittanut siemenistä. Taimet voit eritellä pikkuruukkuihin jo aika pienenä, ja muuttaa aina isompaan kun kasvaa.Sitten vaan pidät sopivan kosteana. Vähän kuivuuttakin sietää, mutta ei märkyyttä. Ja lannoituksen voit aloittaa muutaman viikon päästä.Onnistumisen iloa sinulle!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60689
- 50665
- 52657