Onko kellään mitään hyviä vinkkejä parran letitykseen? Kaveri on nyt pari kertaa pistäny sen letille. Viimeks kun käytettiin hiusvahaa se meni ihan kippuralle. Onko olemassa jotain ainetta mikä helpottais muotoilua?
Onko vinkkejä parran letitykseen?
Guru6767
2
1647
Vastaukset
- oikeaan käyttöön
Kannattaa kokeilla rastojen teossa käytettäviä muotoilua helpottavia pehmeitä vahoja. Kokeile vaikka Dax Waxia, Murray's Beeswaxia tai sitten Murray's pomadaa jos kevyempää hallittavuutta kaipaat.
Ethän yrittänyt millään marketin piikkivahalla partaa taltuttaa?- Guru6767
Tulihan sitä markettivahaakin koitettua, huonoin tuloksin tosin. Mistä tommosia erikoisvahoja sais ostettua? Vähän se kaipais jotain että pysys paremmin muodossa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351