...riehutte muiden osioissa ilman syytä?
Miksi te jatkuvasti...
5
298
Vastaukset
- Nainen-
Koska ässät ei pärjää kentällä. Ottaa niin päähän tää. Ehkä siirryn Lukon kannattajaks.
- tilituuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu...
Ehkä siksi että teillä finninaamoilla on paha olla.
Ässät vei lukkoa tällä kaudella ja satakunnan herruuden.Kertoo noista raumanluusereista paljon. - borilaisten saavutus
tilituuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu... kirjoitti:
Ässät vei lukkoa tällä kaudella ja satakunnan herruuden.Kertoo noista raumanluusereista paljon.Ässät voittaa pari peliä ja te onnettomat juhlitte sitä kuin mestaruutta. Voi jestas te borilaiset olette säälittäviä-
- Knightclub
tilituuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu... kirjoitti:
Ässät vei lukkoa tällä kaudella ja satakunnan herruuden.Kertoo noista raumanluusereista paljon.Sehän on kai melkein kuin piirinmestaruus. Hah. Kato idiootti sarjataulukkoo. Ässät löytyy aina sielt listan toisesta päästä. Luuserit fanittaa luusereita. Mestikseen mars.
- noin vainoharhainen ??
ei kaikki viestit, joissa on jotain muuta kuin "hunajata hunajata" tai "tepsi on paras", tule aina porista. jopa turussa on tyytymättömiä ihmisiä, jotka haluavat keskustella epäkohdista. itse te tulette välittömästi syyttelemään porilaisia. ei ongelmat katoa, niin että niistä vaietaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52647
- 50645