M6 ,vm 2003, 2L koneella. Pääsääntöisesti moottoritie ajoa noin 100 tkm verran. Tekniikan kanssa ei ongelmia, ainoastaan Xenonin sytytinyksikkö meni vaihtoon. Ruosteen kanssa kyllä oli ongelmia, lokasuojia korjattiin kolme kertaa, helmoja pari kertaa. Kyseessä oli takuukorjaukset ja varmasti olisivat korjaantuneet kerralla jos menetelmät olisivat olleet oikeat. Muuten aivan loistoauto ja mielestäni vieläpä hyvännäköinen semmoinen.
Nykyinen auto uutta mallia (2008), 2L, automaatti. Kokemusta 14 tkm verran. Hyvää on matkustusmukavuus, laitteiden toiminta, tavaratila (vaikka sedan niin tavaraa kyllä mahtuu!). Huonoa ohjaustuntuma varauksin uraisella tiellä (Ruotsin ja Tanskan teillä meni kuin juna samoin hiihtoloman pohjoisen reissulla) sekä automaatin laiskuus (tosin ei ongelma jos viitsii käyttää manuaalipuolta silloin harvoin kun tarve). Auto edellistä hiljaisempi. Sen verran opittua että tuli heti massattua.
Autolla reissattu lomamatkoja Pohjoismaissa (Suomi, Ruotsi ja Tanska) koko perheen voimin ja paljon tavaraa mukana n. 5000 km verran. Voi sanoa että on hyvä reissuauto, tilava, varmatoiminen, lämmin, turvallisen tuntuinen. Malli on perheen mielestä myös hyvänköinen.
M6 2003 ja 2008 kokemuksia
alexlab
3
624
Vastaukset
- ja pohjaan
auto on aika kylmä Lapin pakkasissa. Äänistä pääsee eroon massalla. Tehdas voisi tehdä suoraan sellaisia autoja jotka ovat hiljaisia.
ajettu 100tkm ja ovet, lokasuojat alusta ruosteettomia.
Eli erissä tai sitten auton hoidossa eroja?- Asiat selviää.
Miten hoidat ovien sisäpuolella olevia saumoja sisältäpäin. Pesu ja vahaus tehty varmasti tarpeeksi usein. Ei kai valmistusvikaan auta mikään hiplaaminen. Täytyy olla vahingossa eri erästä nuo luukut!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622937
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322445- 802283
- 742189
- 952026
- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201603Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j341518Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440