dopingtulokset tulee julkisuuteen.....saadaan taas uusia mitalisteja. Meiltä voi lähtee yksi maailmanmestari sitten kahden vuoden huilille?!?!
Koska ensimmäisen viikon
9
576
Vastaukset
- olet niitä
jotka ei usko, että urheilija olisi rehellinen ja luottaisi kovaan työhön huipulle pääsemiseksi? Olet aika pahasti väärässä.
- sitten
Zip1 kirjoitti:
pelkkä kova työ.
rehellinen urheilija tarvitsee? Lahjakkuus tulee ainakin mieleen. Henkisiä voimavaroja myös ja uskallusta laittaa aika paljon peliin. Kyseessä on kuitenkin laji, jolla ei voi koko loppuelämän tuloja varmistaa. Myös terveellinen ravinto ja loukkaantumisilta välttyminen auttavat.
- vaan idioottivarmatieto
yhtä todennäköistä löytää rehellinen ja puhdas huippu-urheilija on kuin että joulupukki on oikeasti olemassa tai naapurin Mansikki osaa lentää.Ellet usko kysy vaikka Lahdessa kärynneiltä.....
- Hepokatti_
vaikee sanoo kuka on pahiten väärässä... tässä julmassa maailmassa ei nimittäin aina se hyvä tahto vaan riitä. Tarvitaan muitakin lääkkeitä huipulle pääsemiseksi. Kyse on siitä kuka on valmis niitä keinoja käyttämään ja kuka ei...
- Naurava....
Hyvä kommentti.. Purskahdin kunnon nauruun... Vois tulla taas Lahden MM-kisojen kaltainen käry.. Olisi taas medialla jauhettavaa.. :P
Onhan tälläiset hiihtokisat pelkkä vitsi.. Siellä kilpaillaan, kenellä on parhaimmat mömmöt.- vieteri
Hienoa, että palstalla vierailee välillä oikein asiantuntijoitakin. Epäilen, että sinulla on varmaa tietoa monesta muustakin asioista. Eli pörssivinkit ja muutkin ennusteet olisivat näinä aikoina tarpeeseen...
Epäilen kuitenkin, että kuulut tähän sohvaurheiluryhmään, joka on pohtinut urheiluasiat tähän jamaan:
- voittaja on aina dopingin käyttäjä.
- suomalainen häviää voiton aina huonojen hermojen takia. (mikä loogisesti tarkoittaa sitä, että suomalaiset urheilijat hallitsevat aina ja joka paikassa täydellisesti oikean harjoittelun, kilpailuun valmistautumisen, taktiikan ja tekniikan).
- myös suomalaisen urheilijan yllättävä tappio on varma merkki dopingista.
Olisi kiva, jos paljastaisit, mihin perustat syvälliset analyysisi urheilun suurista kysymyksistä?
- Börje_
Meiltä?
Me täällä Ruottissa ei olla voitettu viel mittään.... - alotit pelkäämisen
Ehditkö edes lopettaa tour de skin jälkeisen pelkäämisen? Pelkäämisiin. Siihen kyllä löytyy ammatti apuja...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043558
- 623207
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342704- 822507
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422134- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706