On tämä Suomi ihmeellinen maa.
Tapahtui tänä päivänä.
Mää olin lenkil ja vähä enne lenkin päättymist (eli ennen ku olin omal kotioveel) mää näi jottai eriiskummallist. Jota en viäläkkää ol unhottan; koivupuun alla ol banaani.
Mite se ol mahrollist; koivupuu ol kasvattan yhe banaanin. :)
Suomalainen banaanipuu?
19
556
Vastaukset
- N-iCeFlower
helekkarissa sä oot alkanu kirjottaan murteella? Tuohon banaanipuuhun en osaa ottaa kantaa..
- miljoonapulu
Ai kirjootanko mää murteella :) ?
Tykkään eri murteista.
Välillä tuo murretyyli pukkaa pintaan ihanku huomaamatta ja sitten välillä kyllä huomaten ;)
- hankkia tuon
rahapuun,sitten ei tartte olla rahatta.
- miljoonapulu
Niinpä niin. Hyvin päätelty; rahapuu tuottaa rahaa. Niin sitten ei olla rahatta.
:) - miljoonapulu
TaikisN kirjoitti:
kylmäsavulohipuita ? *miettii ja nuolaisee suupieliään*
...kylmäsavulohipuu? Kylmäsavulohi herkkua.
Niin mäkin aloin nuolaista omaa suupieltäni.
Toinen herkku mikä tuli mieleeni: mäti. Herkkua ainakin mun mielestä. Nam :) miljoonapulu kirjoitti:
...kylmäsavulohipuu? Kylmäsavulohi herkkua.
Niin mäkin aloin nuolaista omaa suupieltäni.
Toinen herkku mikä tuli mieleeni: mäti. Herkkua ainakin mun mielestä. Nam :)jatkaen, olisipa mätipuu :DD
Mätiä ei ole tullutkaan syödyksi sitten lapsuuden, silloin sitä sai yllinkyllin kun isä oli innokas verkkokalastaja.
- sivupersooNaNa
Katsoitko puuhun ehkä siellä korkeasaaresta karannut apina tai naapurin mies.
Ressukka oli laitettu ulkoruokintaan,;=)- miljoonapulu
Tarkistus jäi tekemättä ;) . No en huomannu kattoa,voi harmi.
No kukahan sen sitten sinne ulkoruokintaan laittoi. ;)
Mä käyn kattomas viäl tänään. ;)
- Stuidu.vm.61
Ilokseni voin ilmoittaa, että olen varannut sinulle ajan optikolta. Se on sitten su 1.3.2009 klo 05:20 siinä pääkadun varrella olevassa vanhassa puutalossa, siis siinä jota nämä "Takaisin puuhun" -viherpiipertäjät suojelevat.
No nyt sinulla herää kysymys, että kuinka banaani ja optikko stemmaavat. Selitys: Näit harhoja ja lasiesi uusinnan aika on tullut.
Terv: St.- miljoonapulu
Ai, onko optikkoliikkeet nykyään sunnuntaisin auki? Menen heti tuona ajankohtana. :)
Ihan aikuisen oikeasti mulla on mielessäni hankkia uudet silmälasit. Mutta kenet saan sponsoriksi? :)
Tuleksää mun kaa sin ettei mua sit peloota ku se o mul iha uus paikka? :)
- Oltsu.L
Mut jos se Banana oli silleen kiero.. kurvilla, ni se pitää nakata roskiin, ku EU ei hyväksy sellasii:)
Ja tollasii täällä kerrot, nyt EU päättää et koivut pitää juhlavasti julistaa Bananapuuksi, mist me sit vihdat tehdään.
Täh? :)- miljoonapulu
Tota noi nii mä en muista suoraa banaania nähneeni. Kyll joo se ol kiero Banana, muistan sen.
Joo ei EU hyväksy sellast ne o siäl nii turhan tarkooi niitte muotoseikkojen kaa.
Nii-i Eu voi hyvin julistaa koivut Bananapuiksi, nehän julistaa siel mitä tykkäävä. Ja sitt EU-maitte o pakko totel. Onk se oikke?
Nii mikä muu olis hyvä vihtapuu koivun tilal :)?
Ehrootuksia? :)
Samaa sorttia kun siemenettömät appelsiinit ja muut.
- miljoonapulu
Mutt eix jotku autoot oo hybridejä? Hmm . :)
- gg-10
Maamme armahin Suomeni maa.
- miljoonapulu
Gyl mie siut uskon ;) .
No nii onkii noi just :) . Heh .
- Adria
Banaanipuu. Se vaan halusi naamioida ittensä björkkikseksi, ettei kaikki heti pölli sen banaaneja. No yksi putos vahingossa.
- miljoonapulu
Tuo ei tullut mieleenikään. Hyvä; uutta näkökulmaa asiaan. Heh :)
Toi oli hauska.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih527080Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7053202Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1171413Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831330- 841315
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2211221Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631197- 891190
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 791081