Priima
TV1 Klo: 18.30 Pvm: 26.02.2009
Onko pariskunnan ikäerosta hyötyä? Frederik suosittaa rakastumista nuorempaan. Kuumailmapalloilu on säiden armoilla. Muistatko kunnan monot? Muotokuvassa taitoluisteluvalmentaja Virpi Horttana. yle.fi/priima
Hih...tämä täytyy katsoa :)
21
1460
Vastaukset
Kun tuo ohjelma tuli ja meni, pyyhkäsen tään avauksen nyt pois.
jos joku haluaa vielä kommentoida.
En tiedä miksi olen niin skeptinen noista parisuhteista joissa on ikäeroa 2-3kymmentä vuotta. Jonku aikaa suhde varmasti toimii mutta pysyykö kumppani rinnalla vielä 10-15 vuoden jälkeen kun toinen todella vanhenee.kun toinen on 50 ja toinen 80.
Kai mun pitäis jotenkin tästä skeptisyydestä päästä irti. Mut en povaa kovin pitkää jatkuvuutta sillekään parille jossa nainen oli 47 ja mies 28-vuotta. Miehelle tulee varmasti vielä halu saada omia lapsia ja vaihto nuorempaan naiseen tulee väistämättä eteen. Tietysti hetkeä pitää elää tässä ja nyt. Minkäs sille mahtaa kun rakkaus kohdalle kolahtaa. Oli sitä sitten minkä ikäinen tahansa.
tv:stä ei näytä tulevan mulle oikein mitään katsottavaa.
Äsken katsoin "Snoukkaa", ohjelmassa oli muutamia vinkkejä miten kaatua oikein:
Snoukkaa!
TV2 Klo: 09.16 Pvm: 28.02.2009
360 astetta. Lunta, lautoja, noloja kaatumisia, siistejä hyppyjä, ja jatkuvaa alamäkeä. Otson, Tiian ja Nasun avustuksella tutustumme lumilautailun saloihin.Sinähän löysit mukavia ohjelmia. Minä tein vain nopean silmäyksen ohjelmien otsikoihin, ajattelin ettei tänään tarvii paljon telkkaa katsoa. Tiedätkö näkyykö tuo Oggi-kissa kaapeli tv:sta ilman lisämaksuja? Mulla on vaan ilmaset kanavat käytössä.
- TizaNova
..ei katsele Selviytyjiä?
Lopun ajan tietovitsailu jää mulla maanantaille, tosin sitäkin alkanut häiritä muuan persoonallinen päällepuhuja jo pitemmän aikaa.
Selviytyjät on inhottavan kiinnostava kaikkine juonimisineen, mitä normaalielämässä ei kestäis vaikka mitä maksettaisiin. TizaNova kirjoitti:
..ei katsele Selviytyjiä?
Lopun ajan tietovitsailu jää mulla maanantaille, tosin sitäkin alkanut häiritä muuan persoonallinen päällepuhuja jo pitemmän aikaa.
Selviytyjät on inhottavan kiinnostava kaikkine juonimisineen, mitä normaalielämässä ei kestäis vaikka mitä maksettaisiin.olen Selviytyjiä katsonut. Aikamoista kidutusta heillä. En olis selviytyjä tuossa ohjelmassa.
kuntosalilla Avaraa Luontoa kun poljin crosstraineria. Ihania leikkisiä vipeltäjiä ne preeriakoirat. Nyt pitää tehdä tunnin venyttelyohjelma tuossa olohuoneen lattialla. Varmaan samalla Huumaa tulee katseltua.
tulee mm. se kuorosota.
Hauskaa lauantai-iltaa.
Minäkin avaan kohta kuoharipullon ja juhlin tulevia synttäreitä. :)sulla on paha tauti ja silti jaksoit onnittelulaulun laulaa. Kiitoksia paljon tulevien synttäreiden onnitteluista.
Pikaista paranemista potilaalle.
Hoida itsesi kuntoon, lepää paljon.Aira Samulinissa on jotain suurenmoista ihmisystävällisyyttä ja inhimillistä suvaitsevuutta. Hän on humaani.
Multa meni monta nessuliinaa silloin kun hän vieraili psyykkisesti sairaan tyttärensä luona ja miten ihana hän oli tyttärelleen. Helppoa ei elämä ole heillä ollut.
Ihmettelin myös sitä hänen malliryhmänsä tanssituntia. Uskomatonta miten 80-vuotias liikkuu niin sulavasti ja kevyesti. Todella harvinainen lajissaan.
- TizaNova
..aletaan taas tanssia tähtien kanssa. :D
illalla tanssia :). Tänään on kiva katsoa menneitä tanssihetkiä ja tutustua uusiin tanssijoihin.
Klo 12:15 tv2:lta tulee Aira Samulinin elämästä kertova ohjelma Elämäntanssi. Se täytyy myös katsoa.
Illalla on vielä jännittävä Kuorosota. Samaan aikaan pitää vilkuilla missejä. Ilta meneekin sitten täysin tv:n armoilla :).
- TizaNova
..pitää alkaa asennoitua kuorosotaan ja tanssiin. Kotioloissa nuo vois olla hyvä yhdistelmälaji. :)
kumman olisin kuoroista halunnut voittavan. Tänään kallistuin Mikin kuoron puolelle. Ei ollut kyllä moittimista Timonkaan esityksissä.
Tänään on tullut tehtyä kanavarallia kun oli missikisatkin. Niitäkin piti vähän vilkulla. Omaa suosikkia en ehtinyt löytää.
Odotan ihan täpöllä ens sunnuntaita kun tanssit alkaa. Jännitän jo nyt tanssijoiden puolesta. Heillä on tulossa rankka viikko.
Aaah... huomenna on vapaapäivä. :)- TizaNova
Mariet kirjoitti:
kumman olisin kuoroista halunnut voittavan. Tänään kallistuin Mikin kuoron puolelle. Ei ollut kyllä moittimista Timonkaan esityksissä.
Tänään on tullut tehtyä kanavarallia kun oli missikisatkin. Niitäkin piti vähän vilkulla. Omaa suosikkia en ehtinyt löytää.
Odotan ihan täpöllä ens sunnuntaita kun tanssit alkaa. Jännitän jo nyt tanssijoiden puolesta. Heillä on tulossa rankka viikko.
Aaah... huomenna on vapaapäivä. :)..äänestänyt eilen Mikin kuoroa, jos yleensä äänestäisin.
Hirmuinen läjä hyviä ohjelmia limittäin ja lomittain, missit jäi näkemättä - aukkoja tuli sivistykseen. Pitänee paikkailla sensaatiolehdillä. :)
Ketjusta on poistettu 40 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih517016Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7033101Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831310Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981291- 841285
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631187- 891170
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2361136Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2181086- 721022