Hitsi vieköön kun tollaset tyypit jotka eivät ole päivän työtä tehneet, kehtaavatkin suunnitella moisia. Tuo Vanhasen kollikin luulee että istumatyö on työtä parhaimmillaan. Voin kertoa herralle että väärässä olet! Itse olen tehnyt ruumiillista työtä 30 vuotta ja sen sen jälkeen mennyt vasta työn ohella opiskelemaan, joten osaan syystä kunnioittaa duunaria, vaikka itse olenkin nyt työnantajan edustajana. On tainnut konstit loppua hallitukselta, kun tällaisia eläkeiän korotuksia ehdottelee. Kysykää hallituksen rääpäleet vanhemmiltanne, kuinka tästä sotkusta selvitään.
Pitkä matka eläkkeeseen taas
5
278
Vastaukset
- laki---
Vanhanen tulee saamaan vielä lähtöpassit noine kuvitelmineen, kun ei ole järkeä päässä niin ei ole.
- systeemit
Ei noin toimi,mitä hortonomi Vanhasen kopla meinaa.No toi tarkoittaa vain sitä,että verottajan kusetus lisääntyy.
- Hävitty
Kyllä asia on niin että eläkevarat on hävitetty ja eläkkeiden maksuun ei löydy muutaman vuoden päästä varoja.
Eläkerahastoissa varoja on ainoastaan lähinnä paperilla, mutta tämän hetkinen pörssi-lasku on vienyt loputkin.
Eläkeiän nostolla ei saavuteta olennaisia säästöjä ja tämän hetken akuuttiin kassa kriisiin sillä ei ole mitään merkitystä. - 30-v.
Kyllä sun vielä kelpaa, saatat saada vielä eläkettä. Minun ikäryhmä tuskin koskaan tulee saamaan lanttiakaan, voisin lyödä vaikka eläkkeeni vetoa.
Joko rahat on tuhlattu, "lainattu" (kadotettu valtion menoihin), tai sitten eläkeikä on jossain 100 ikävuoden korvilla. - syötykö jo?
Olen töitä tehnyt aina pikkupojasta lähtien, mutta välissä on ammattikoulu 2.5v ja varusmiespalvelus 11kk. Osuuspankin innoittamana aloitin eläkesäästämisen 2v sitten, enkä ymmärrä asiaa tuntemattomana ovatko rahani kasvaneet korkoa, vai hävinneet?
Siis aivan ottaa päähän, että olin lupautunut mukaan tulevaisuuden varalle johonkin semmoiseen, mitä en ymmärrä.
Joka tapauksessa joka kk 50E lähtee tililtäni, enkä tiedä mihin menee. Kitkuttelua tämä on muutenkin, eli onko tässä mitään järjennäköistä tehtävissä?
t. m36v
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1103590
- 633216
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832523
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422144- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706