Dorisol Ancorar (aurinkomatkat) ja paikkana Porto de Galinhas?
kokemuksia
2
802
Vastaukset
- ancorar
Dorisol Ancorar oli siisti ja mukava hotelli lähellä rantaa. Matkaahan sieltä oli kylille, mutta noita ison uima-altaan kanssa olevia hotelleita kun ei juuri lähempää kylää löydy. Mikä oli suuri plussa hotellille oli lasten mahtava leikkipaikka kuin hoplop.
- Bra silli
Toissa vuonna olimme siellä. Hyvä palvelu,hyvä aamiainen.Respassa puhutaan Englantia.- Internet löytyy,löytyy myös kuntosali.Henkilökunta ystävällistä. Aamulla mukava kävellä autiota hiekkarantaa kylälle,takaisin voi tulla rantakirpulla ,taksilla tai pienoisbussila (klenbus volkkarilla. Itse lähdössä Dorisoliin
Marraskuun ekalla lähdöllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329