Tein elämäni virheen. Minä kun ajattelin, että olen rohkea, kun juoksen tunteen perässä. Mitä siitä saa? Kasan muistoja, jotka tekisi mieli lakaista maton alle. Miksi ei löydy arvostelukykyä ja itsetuntoa sen vertaa, että tajuaisi asiat paremmin ettei aina tarvitsisi hakata päätä seinään. Eihän se, mitä ihmiset puhuu, ole mitään merkitystä. Se on vain sanahelinää, yhtä tyhjän kanssa. Sitten on hölmö, että menee uskomaan moiseen pelleilyyn. Oksettaa kaikki muistot ja koko tyyppi v****taa niin paljon, ettei mitään rajaa. Ja oma tyhmyys, että menee avautumaan jollekin ääliölle ja kuvittelee, että toinen ymmärtää. V***t se mitään ymmärrä. Samanlainen ääliö kuin kaikki muutkin. Kaikki ne on kuitenkin samanlaisia.
Hätävarana oleminen.
Kaikki ne on samanlaisia.
4
1001
Vastaukset
- voisin samaistua
niin miksi miettiä mitä ihmiset puhuu.paskan väliäkö sillä on.
- samaistua
näihin. Puhukoon ihmiset mitä hyvänsä, sitä ei voi kuitenkaan estää. Omapa on elämä.
- taaskaan ei
vaikka kuinka läheltä tarinat liippaisi:)
- välillä yllättyy
kuinka samanlaisia asioita ihmiset käy läpi jossain vaiheessa elämäänsä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595